Gå til innhold

HJELP!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med jeg får en hel del pepper nå, men grunnet en gnuende uro

må jeg prøve å henvende meg til dere andre her inne å søke råd.

Jeg skulle hatt menstruasjon for 12 dager siden, men ikke kommet ennå.

Rundt eggløsning hadde jeg samleie med en, som er STERILISERT.....er det noen andre her inne som har opplevd dette, at en har blitt gravid med noen som ikke er produktiv?

Denne personen er ikke et singel kasus, for å si det slik :-/ så er vel ris til egen bak, dersom det skulle vise seg at det "verst tenkelige" har skjedd.

Har noen symptomer på svangerskap, ja, men samtidig tenker jeg at dette kan skyldes innbilning, nettopp for jeg er så redd.

Tok en test for noen dager siden, men den var negativ...eller dersom jeg legger godviljen til kan det anes en NESTEN usynlig strek.

Håper noen tar seg tid å svare på dette....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt om flere som er blitt gravide med en som er sterilisert ja,,, så gå til legen og ta en blodprøve du...

Skrevet

Har iallefall hørt i 2 andre tilfeller som har hatt samleie med noen som har vert steril og de har iallefall baby fra den gangen de hadde samleie med "steril mann "

Så ja det er mulig.... Men har du sier ordet steril har han kuttet strengen da eller er det det at han ikke har sædceller?

Skrevet

Dette er i grunnen enda et "Kan jeg være gravid"-innlegg. Og svaret er nesten alltid, "Kanskje".

Tror det er teknisk mulig å bli gravid med en sterilisert mann, men sjansen er selvfølgelig ikke stor. Jeg ville ha kjøpt en ny graviditetstest, bare for å roe meg ned om ikke annet.

Skrevet

Jeg kjenner ei som venter barn med den steriliserte mannen sin, til tross for at hun gikk på p-piller. Men en test bør være positiv rundt forventet mens. Kan du ha noe sykluskrøll?

Skrevet

Denne mannen er da sterilisert ved kirurgi. Får pelle meg å kjøpe test når det ikke er rød dager mere :)

Syklus kluss har ikke skjedd før, så ikke Så sannsynlig, men hvem vet.

Igår hadde jeg rosa "vann" på papiret...det har jeg hatt før da jeg har vært gravid...og noen tante kom IKKE

Skrevet

Men bare så du vet det... leste et av de andre innleggene dine som var ganske likt og som du ikke er "anonym" på, og da jeg gikk inn på profilen din, så står dette som et av dine siste innlegg, så du er ikke anonym her heller...

Skrevet

På "nylig opprettede emner" på høyre side opp her, står det også hvilket nick som startet denne tråden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...