Pærefrø Skrevet 25. desember 2011 #1 Skrevet 25. desember 2011 Har vært her i 8 år, men bytta nick noen ganger. Etter omlegginga her så har jeg funnet ut at det er like greit å slette seg. Syns det ble utrolig dårlig, har gitt det en sjanse, men trives ikke her mer desverre. Tror det er mange med meg som har forsvunnet herfra Ha en fortsatt god jul og et godt nytt år
Mrs Smith Skrevet 25. desember 2011 #2 Skrevet 25. desember 2011 Jeg synes egentlig sidene er blitt ganske bra. Kjekt at det er mulig å redigere /slette innlegg etter at man har postet og like. Tror bare det hele er en vanesak:)
gulletogsoetesnuppen Skrevet 25. desember 2011 #3 Skrevet 25. desember 2011 Enig med Mrs Smith. Er veldig uvant, sliter litt med å finne frem, men er bare en vanesak. Om et par dager merker jeg det nok ikke engang. Synes og det har blitt ganske bra
Lammelåret Skrevet 28. desember 2011 #4 Skrevet 28. desember 2011 Har vært her i 8 år, men bytta nick noen ganger. Etter omlegginga her så har jeg funnet ut at det er like greit å slette seg. Syns det ble utrolig dårlig, har gitt det en sjanse, men trives ikke her mer desverre. Tror det er mange med meg som har forsvunnet herfra Ha en fortsatt god jul og et godt nytt år Kutter du forum helt eller er du på let etter et annet sted? Tror det er bedre å være ivrig på tilbakemeldinger enn å bare gi opp forumet, siden du har trivdes her så godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå