Gå til innhold

Takk for meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er normalt ikke redd for endringer, men den endringen som er gjort her inne nå klarer jeg ikke se på som en endring til det bedre uansett hvor mye godvilje jeg legger til.

Aktiviteten her inne er direkte laber, jeg vet dere skylder på julehelg - men vi som har vært her noen år vet at det normalt er langt mer aktivitet her, også rundt jul og andre høytider.

At siden ikke er tilpasset alle nettlesere er jo også direkte latterlig, samt at anonymfunksjonen fortsatt ikke fungerer som den skal.

utrolig synd, for det har vært en flott tid her inne med masse fine mennesker, og jeg kommer til å savne det. (Men håper flere andre også finner veien til Babyverden).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei er enig med deg der :) Eg har selv vert inne på baby verden men fant ikke helt ut av den siden men kansje fordi eg har vert mye inne på mammanett også inn her...

Men liker meg ganske godt her inne, men vet jo alle er forskjellig og babyverden er mye mer aktivitet og slik som eg har sett den en mer BABY side....

Synest ikke dette ""anonym" skulle vert og at den ikke fungerer på alle nettleserene er som du skiver latterilig....

Men ha en trivelig fremtid inne på babyverden :) Håper du vil trivest der inne :D

Ha en forsatt fin rom jul og godt nyttår :)

Skrevet

Savner også den gamle siden.. Synes denne siden virker uoversiktlig nå, med lite aktivitet.

Er i utgangspunktet åpen for forandringer, men dette ble ikke en forandring til det bedre.. Kan jo se ut til at flere er enige i det, iom det er labert med innlegg for tiden. Spørs om de "nytenkende" har tatt seg vann over hodet..

Skrevet

Hei dere!

Som dere skriver er det lavere aktivitet her enn vanlig, det er nok med all sannsynlighet fordi det både er julehelg og at vi nylig har lagt om forumet. Det tar litt tid før brukerne venner seg til alt det nye, men vi venter at aktiviteten vil ta seg opp igjen når hverdagen er tilbake og folk har blitt husvarme her igjen.

I mellomtiden hører vi veldig gjerne på dere om dere har konkrete innspill til hvordan sidene bør være :-)

Skrevet

Jeg kommer også til å slutte å være her pga at jeg ikke kan lese det som står på oversiktssiden. Kommer bare en tynn stripe på venstre side av skjermen med bruddstykker av tekst og er umulig å tyde. Må klikke meg inn for å se hva som står. Det gidder jeg ikke i lengen. Har Internet Explorer 9 og har ingen problemer på andre nettsider. Blir nok babyverden eller et annet forum på meg også:-(

(Det pleier vel ikke å være så laber aktivitet her heller selv om det er jul...)

Skrevet

Det første dere må gjøre er å få stedet til å fungerer uavhengig av hvilken type nettleser brukerne har. Og det bør skje ganske kvikt, ellers mister dere mange bare på det.

(Og det er for lettvint å be folk oppdatere til nyere versjon, det skal jo ikke være slik!)

Det er faktisk kun en eneste positiv ting jeg kan se på disse nye sidene, og det er "liker"-knappen.

Jeg har vært med en stund og sett hva vi har etterlyst og ønsket oss når sidene skulle forbedres, og jeg kan faktisk ikke se at dere har oppfylt et eneste ett av disse ønskene, med unntak av liker-knappen som nevnt.

Håper for deres del at dere får orden på ting raskt før flere brukere og annonsører takker for seg.

Skrevet

Ja, det er virkelig ALT for mye feil og dårlige løsninger her nå! Disse endringene virker ikke å være helt gjennomtenkt...

Skrevet

Synes siden var oversiktlig nok før. Jeg er heller ikke noe imot endringer, og er ikke den på facebook som melder meg inn i gruppa "for vi som vil ha gamle facebook tilbake"

Men denne dib/bim greia har blitt helt håpløs. Jeg svarte daglig på innlegg, og har ikke svart på noe på en ukes tid.. prøvd meg litt hver dag for å se om jeg venner meg til siden, men gjør ikke det. Derfor "sier jeg opp med umiddelbar virksomhet" og takker for morsomme år her på forumet. Nå ser det ut som en kombi av facebook, bim, msn greie.

Konstruktiv kritikk til evt admin: jeg savner å komme rett inn på "hvor i svangerskapet jeg er"

Reklamen som umiddelbart kom på siden

Oversiktlige forum hvor jeg gikk rett inn på det jeg ville

Totalt uinteresant å lese hvilket forum jeg er mest inne på, hvilke innlegg jeg har lagt inn, hva jeg har svart på

Gjest ~Gravida~ har født.
Skrevet

Støtter den siste der, før var jeg innpå her maaange ganger pr dag. Dette er håpløst, lite oversiktelig, lite innlegg ute pr side, og lite engasjemang av brukerne etter den nye oppgraderingen.

Hører mange "flytter" til andre sider på nettet, synd :(

Skrevet

Her var det mye motløshet på en gang! :-)

Vi jobber kontinuerlig med å forbedre forumet etter omleggingen, i løpet av romjulen vil antagelig mye av det som flere har klaget på være på plass. Så jeg ber tynt om litt tålmodighet til vi får forumet slik vi vil at det skal være, bare vi får ryddet unna litt barnesykdommer og folk har blitt vant til det nye utseendet vårt tror vi at det meste vil være som før.

I mellomtiden tar vi veldig gjerne imot flere konkrete forslag, jeg har notert meg de dere har kommet med her :-)

Skrevet

Fiks sånn at man kan oppdatere profilen vår, og fjern hvor mange innlegg man har skrevet og hvor. Også dette anonymitetstullet som sagt.

Hva mener dere forresten med romjul? Er det helt frem til nyttår det eller? Synes dere skal slutte å kreve så mye tålmodighet fra oss brukere, og heller kreve mer av de teknikkansvarlige.

Skrevet

Hos oss varer romjul frem til nyttår, ihvertfall ikke helt frem til påske ;-)

Vi kan ihvertfall love på tro og ære at det jobbes intenst med disse tingene, og at dere kommer til å se endringer i løpet av de neste dagene. Heldigvis er de fleste brukerne våre rause med oss nå i jula - takk for det! :-)

Skrevet

Vær så snill å gi oss tilbake det gamle desiget!!! Dette var forferdelig uoversiktelig :(

Jeg savner å være inne på "barn i magen". Dette er ikke det lengre :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...