Gjest Sekretøsa Skrevet 25. desember 2011 #1 Skrevet 25. desember 2011 Sånn stor jakke, med bilmerke på ryggen og reklame på armene. Er ikke det vanvittig harry??
Gjest Heartbroken Skrevet 25. desember 2011 #2 Skrevet 25. desember 2011 Det er vel selve definasjonen på harry Har du fått en til jul, kanskje:)
Nikamo Skrevet 25. desember 2011 #3 Skrevet 25. desember 2011 Ville ikke brukt en sånn jakke, for å si det sånn... ;o)
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. desember 2011 #4 Skrevet 25. desember 2011 Takk! Sønnen min fikk en, og den er grusom. Men de han fikk den av mente selvsagt at den var kul... Og han kan jo nesten ikke vente med å få bruke den i bhg!! Hva vil de andre foreldrene tenke??
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2011 #5 Skrevet 25. desember 2011 Skulle virkelig vært kald før jeg dro på meg en slik jakke, og da skulle den vært 15 nr for stor så det overhodet ikke var tvil om at det var en lånt jakke og ikke min Hadde mannen min dratt en slik jakke i hus tror jeg den på mystisk vis hadde blitt ødelagt i vask eller noe sånt, hehe. Blodharry!
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. desember 2011 #7 Skrevet 25. desember 2011 Hva gjør jeg med guttungen da? Han syns jo den var sååå kul, og han som har gitt han denne (en mann på 68 år, som absolutt er oppegående, men som tydeligvis liker denne jakka) er jo guttens store helt, og nå har de like jakker. Yeeeey! Kan jo ikke kaste den heller??
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2011 #8 Skrevet 25. desember 2011 Hehe, er det snakk om en liten gutt hadde jeg lagt vekk misnøyen min og latt ungen bruke den. Hadde vært verre om det var mannen din som hadde ville gått med den... Er ikke alltid vi liker smaken til barna våre, men vi kan jo ikke tvinge på dem våres smak heller. Har selv en 8-åring som kjører skateboard og sagger med buksene, samme hvor mange belter jeg kjøper og sørger for at buksa sitter som den skal på vei TIL skolen, henger den langt nede på rumpa UTEN belte på vei hjem fra skolen. At de finner en egen klesstil som fraviker vår er ikke det verste "opprøret" vi kan oppleve fra våre barn, så den får vi nok bare svelge
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. desember 2011 #9 Skrevet 25. desember 2011 Mannen ville aldri funnet på å gå med en sånn jakke, heldigvis! Han er bare 4 stakkar, og syns jo ferarri er råkult. Jaja, han får bare bruke den da
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2011 #10 Skrevet 25. desember 2011 Om det er noen trøst hadde jeg ikke reagert på at en bilgal 4-åring kom med en slik jakke i barnehagen altså, hadde antagelig gitt han et kompliment for den til og med Det er stor forskjell på å være 4 år og 40 år i en slik jakke, på en 4-åring er det helt greit. Han vil sikkert føle seg som en kul racebilsjåfør, la han nå for all del gå med den.
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. desember 2011 #11 Skrevet 25. desember 2011 Hehe, ja du sier noe... Er bare redd de andre skal synes vi er helt på trynet Jeg har sett unger med sånn jakke før og må jo innrømme at jeg ikke syns det er veldig pent Men hva man ikke svelger for husfreden
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2011 #12 Skrevet 25. desember 2011 Harry ja:P Det samme om det hadde stått "DOLCE" med store bokstaver..eller "VERSACE"
Nikamo Skrevet 26. desember 2011 #13 Skrevet 26. desember 2011 Når du sier at eieren er bare 4 år, så synes jeg absolutt ikke det gjør noe at han bruker den da <3 Skjønner jo godt at det er stas! Jeg ville som en over her skriver sikkert gitt han et kompliment på den kule jakka jeg også ;o) (Er mer bekymret for at giveren av jakka faktisk bruker en som er lik... )
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2011 #14 Skrevet 26. desember 2011 Ein 4 åring må sjølvsagt få gå i den kule jakka si, utan at mors forfengeligheit skal øydelegge gleda. Men eg hadde nok sagt noko om mannen min ville gått i ei slik..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå