Gå til innhold

hvem LIKER dette "nye" forumet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så dårlig:( Kommer til å få gjort mye husarbeid nå!!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker greit nok. Er ikke komt inn i alt ennå. Likte egentlig bra det andre.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg synes det er helt ok og er sikker på at om en kort stund er all kritikk stilnet. Litt startvansker må man regne med!

Skrevet

Hvis de får det litt mer likt det gamle kommer jeg til å like det bedre.

Nå er det for få diskusjoner på hvert forum pr. side, samme med innleggene på diskusjonene og for vanskelig og være anonym.

Men ellers er det ikke så ille, men savner det gamle mye :(

Skrevet

Hmm... Vel, liker det jeg :) Liker ikke at det er blitt så veldig lite aktivitet her!! Det var nedtur :(

Skrevet

Jeg gjør :)

Skrevet

Tror kanskje at det vil være litt lite aktivitet nå i starten bare, kommer seg nok etterhvert når folk blir vant med dette nye utseende:)

Også er det jo Jul også, mange som er på farten og ikke sitter fremfor pc`n:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg vet ikke helt. Det eneste jeg syns var dumt med det gamle var at det var så tregt å poste innlegg, og at det hang seg ofte. Det har jeg ikke noe problemer med her...

Bortsett fra det likte jeg nok det gamle bedre :)

Skrevet

Enig i at det er for få diskusjoner/svar pr side... Men det er ikke egentlig et problem da ;) Bare annerledes...

Ellers så synes jeg dette nye forumet er moderne og stilig, og det virker oversiktlig.

Husk hvordan mange klaget på alle feilene ved det gamle da dere! Synes stadig det var trøbbel med å komme inn, at svaret ikke ble registrert/tok lang tid å bli registrert/ kom flere ganger...

Etter at barnesykdommene er borte herfra, så blir det sikkert bra :)

Og dette kommer fra meg som egentlig er veldig konservativ, og liker ting best som de alltid har vært... Hehe... Var på Babyverden tidligere, men sluttet helt etter at de la om forumet; så jeg er ikke udelt positiv til nye ting altså :P

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg tror jeg liker det:-) Så langt virker det greit, og litt bedre, enn det gamle, sånn bortsett fra noen småting her og der

Skrevet

Jeg tror også jeg liker det. Men trenger litt tilvenningstid, som til mye som er nytt.

Skrevet

Jeg liker mye ved det nye forumet. Synes det er oversiktlig og greit. Det at man kan gå direkte til første uleste innlegg gjør det veldig greit å følge med.

Og en del av det som ikke er helt topp har vi jo fått lovnader om at det jobbes for å rette opp.

Det eneste jeg ikke liker er at alle blir tvunget til å ha en profil, og at det legges ut alt for mye info der.

Skrevet

Jeg liker dette bedre en det gamle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...