Gå til innhold

Hvor ofte dusjer dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene og vi dusjer mellom 2 og 3 ganger i uken. Dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enten hver dag eller annenhver dag... Jeg er ganske overvektig, trenger å dusje oftere nå enn da jeg var slank for å si det sånn...

Skrevet

Kommer ann på... Dusjer som regel annehver kveld, kanskje hver 3.

I helgene f.eks, om vi ikke skal noe, så kan jeg godt la være å dusje. Vasker meg selvsagt, men håret og huden min er ikke så veldig glad i altfor mye vann.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Hver, evt. annenhver dag. Syns det er greit å være rein på jobb.

Skrevet

Jeg dusjer hver dag. Ungene varierer i forhold til om det er sommer eller vinter. Om sommeren er det nesten hver dag, men om vinteren er det hver 3 dag omtrent.

Skrevet

Annenhver dag. Jeg trener ikke, og når jeg jobber dusjer jeg hver dag. Går jeg bare hjemme kan det gå 3 dager..men da er det max!

Har aldri slitt med svette etc..

Skrevet

Dusjer vanligvis hver morgen før jobb. Føler meg mye bedre og mye mer våken etter en dusj.

I helgene kan jeg godt hoppe over en dag hvis jeg ikke skal noe spesielt eller trene.

Skrevet

Hver dag i ukedagene, Sjeldent i helgen :) Barnet får en dusj annahver dag :) Liker at han er ren og pen til han skal legge seg!

Skrevet

Hver dag, selvfølgelig! Barna bader eller dusjet stort sett hver kveld.

Skrevet

Jeg dusjer hver dag, det gjør mannen også. Vi er begge mye i aktivitet og har aktive jobber så vi trenger en skikkelig vask hver dag.

Barnehagebarna dusjer 2-3 ganger i uken.

Skolebarna som har både svømming og gym på skolen og trener 2-3 ganger i uken dusjer vel 5-6 ganger i uken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...