Anonym bruker Skrevet 25. desember 2011 #1 Skrevet 25. desember 2011 Ungene og vi dusjer mellom 2 og 3 ganger i uken. Dere andre?
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2011 #2 Skrevet 25. desember 2011 enten hver dag eller annenhver dag... Jeg er ganske overvektig, trenger å dusje oftere nå enn da jeg var slank for å si det sånn...
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2011 #3 Skrevet 25. desember 2011 Kommer ann på... Dusjer som regel annehver kveld, kanskje hver 3. I helgene f.eks, om vi ikke skal noe, så kan jeg godt la være å dusje. Vasker meg selvsagt, men håret og huden min er ikke så veldig glad i altfor mye vann.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 25. desember 2011 #4 Skrevet 25. desember 2011 Hver, evt. annenhver dag. Syns det er greit å være rein på jobb.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2011 #5 Skrevet 25. desember 2011 Jeg dusjer hver dag. Ungene varierer i forhold til om det er sommer eller vinter. Om sommeren er det nesten hver dag, men om vinteren er det hver 3 dag omtrent.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2011 #6 Skrevet 25. desember 2011 Annenhver dag. Jeg trener ikke, og når jeg jobber dusjer jeg hver dag. Går jeg bare hjemme kan det gå 3 dager..men da er det max! Har aldri slitt med svette etc..
ormeynglet Skrevet 25. desember 2011 #7 Skrevet 25. desember 2011 Dusjer vanligvis hver morgen før jobb. Føler meg mye bedre og mye mer våken etter en dusj. I helgene kan jeg godt hoppe over en dag hvis jeg ikke skal noe spesielt eller trene.
Gråsonen Skrevet 25. desember 2011 #8 Skrevet 25. desember 2011 Hver dag i ukedagene, Sjeldent i helgen Barnet får en dusj annahver dag Liker at han er ren og pen til han skal legge seg!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2011 #9 Skrevet 25. desember 2011 Hver dag, selvfølgelig! Barna bader eller dusjet stort sett hver kveld.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2011 #10 Skrevet 25. desember 2011 Jeg dusjer hver dag, det gjør mannen også. Vi er begge mye i aktivitet og har aktive jobber så vi trenger en skikkelig vask hver dag. Barnehagebarna dusjer 2-3 ganger i uken. Skolebarna som har både svømming og gym på skolen og trener 2-3 ganger i uken dusjer vel 5-6 ganger i uken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå