Anonym bruker Skrevet 25. desember 2011 #1 Skrevet 25. desember 2011 Jeg har alltid syntes at det er alt for mange som drar på tidlig ultralyd. I mitt forrige svangerskap tenkte jeg ikke tanken engang. Men nå har typen lyst, så vi vurderer å gjøre det. Noen som kan anbefale en klinikk? Lurer litt på ultraportalen, men er litt usikker på hva de egentlig tilbyr. Er alle ultralydundersøkelsene med 3D?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå