Gå til innhold

årh så irriterende! ang nyttårsaften..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd i flere mnder å diskutere med mannen hva vi skal på nyttårsaften! Kom frem til at vi skulle t foreldrene hans nå i sist uke.. det hadde jeg veldig lyst til, så det var bra! Men nå får vi vite at en av søsknene med familie kommer da og da er det ikke plass til oss! Han har ikke spurt en gang om vi kan komme!:( og nå har alle vennene våre planer, så da kommer vi til a sitte alene på nyttårsaften! Så utrolig kjedelig og kjipt og stusselig! Det blir bare en vanlig kveld! :(:(:( er bare så skuffet!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere må jo bare gjøre det beste ut av det og kose dere sammen! Blir jo akkurat hva dere gjør det selv til selv...

Tenn bål i hagen på ettermiddagen og grill pølser på spyd, lag gele i sjampanjeglass og pynt med paraply og "sverd" med fruktbiter, lag en deilig middag, ha stjerneskudd og raketter med ungene på ettermiddagen osv osv.

Har dere ikke flere søsken da, kanskje noen vil komme til dere?

Men når det er sagt synes jeg det er rart det ikke er plass til dere hos foreldrene hans da, skal noe til at det ikke er hjerterom til nærmeste familie altså. Har sovet i stuen i slike situasjoner selv jeg, men plass er det alltid!

Skrevet

Vi er nesten alltid alene på nyttårsaften vi. Men vi gjør selvsagt noe litt ekstra ut av kvelden, dvs vi prøver hvertfall! Men litt stusselig kan det jo føles..

Syns i og for seg det er rart at dere ikke kan komme til svigerforeldrene, med mindre de bor veldig langt borte og alle må overnatte i en trang leilighet feks.

Skrevet

Med den innstillingen du har, så blir det selvfølgelig stusslig. Det handler om hvordan man tar det, da ser du, og hva man gjør det til. Sutrehøne.

Skrevet

Helt enig med siste kommentar her - det blir ikke noe bedre med den innstillingen! Vi er alltid alene på nyttårsaften, ikke fordi ingen liker oss, men fordi jeg synes det er en deilig kveld å tilbringe med familien. Det blir hva du gjør det til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...