Anonym bruker Skrevet 25. desember 2011 #1 Skrevet 25. desember 2011 Fikk ikke sett episoden på julaften, hadde tatt på opptak på tven, men den tok selvfølgelig ikke opp av en merkelig grunn. Noen som vet om den siste episoden går i reprise en dag?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 25. desember 2011 #2 Skrevet 25. desember 2011 Ser ut for at de to siste episodene går på nytt i kveld kl 20. :-)
Trultetryne Skrevet 26. desember 2011 #3 Skrevet 26. desember 2011 Hvem vant? Jeg skulle se reprisen i går kveld.. Men jeg bor på vestlandet og her kom Dagmar og satte en stopper for det kl 20.05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå