Gå til innhold

Reima Tec Skoposer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forsøker å få tak i reima tec skoposer. Noen som vet hvor dette kan kjøpes? Gjerne nettbutikk eller om noen vet im de har på babyshop/barnas hus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk mphs, jeg har sett denne siden, men de tar 100 kr i porto - vet du om noen andre som ikke er så grådige på portoen?

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg kjøpte noen til min datter i fjor og de er brukt kun få ganger. Jeg er på ferie nå, men reiser tilbake på tirsdag. Da kan jeg se om jeg finner dem og så kan du få de, om du vil ha dem?

Send meg en pm om du er interessert.

(ps. De er rosa)

Skrevet

Tusen takk Lykke Fryd! Jeg har en liten gutt ;) og så skal jeg ta meg råd til portoen, men det var litt prinsippet mht dyr porto:)

Ender vel bare med å kjøpe der:)

Skrevet

Vil bare advare deg; kjøpte Reima tec fotposer til lillesøster her, og etter å ha hatt de på _nedi_ Odenwälder-posen mens hun sov, så var hun kald på beina :( Så jeg er skikkelig skuffa over dem!

Skrevet

Takk for advarsel. Ser vel mer på de som vanntette tøfler som han må ha varme sokker nedi. Det var så greit når de var så små at de kunne bruke dresser med hele ben og armer :) Nå må vi finne andre løsninger:)

Skrevet

Hun har alltid ullsokker inni dem altså, men var likevel kald... Hva med Stonz? Har ikke de selv, men har hørt veldig mye skryt av dem; en venninne bruker kun de som "utesko" på sin ettåring - da er hun også ute og leker i bhg med dem :)

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Bare hyggelig:-) Kjøpte dem forresten på BareBarn til en hundrelapp, om jeg ikke husker feil.

Brukte dem ikke i vogna, men med ull under når vi var ute, før hun kunne gå, og opplevde aldri at hun var kald på bena.

Skrevet

Min yngste brukte Stonz og de var i alle fall jeg veldig fornøyd med. Jeg bestilte to par fra Canada og da hadde hun ett par hun brukte i snøen og ett par til å ha på i vogna når kun skulle sove.Jeg kjøpte ikke det ull innlegget man kunne kjøpe, men hadde strikkede ullsokker inni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...