Anonym bruker Skrevet 25. desember 2011 #1 Skrevet 25. desember 2011 Jeg har så lyst til å oppleve miraklet å være gravid en gang til, og å amme en gang til... Flere netter på rad nå har jeg drømt om en 5 måneder gammel gutt som er min. Og han er så nydelig og hver natt skulle jeg ønske det var virkelig!! :/ Men min kjære er ikke interessert i flere barn akkurat nå. Det verste med hele saken er at jeg går og er kvalm for tiden. Men jeg har brukt prevensjonen riktig så mest sannsynlig er det bare en bivirkning av prevensjonen. Og ikke at jeg er gravid. Tingen er at for at jeg skal klare meg økonomisk under permisjonen så må jeg jobbe minst 80% stilling i 6 måneder før jeg går ut i permisjon. Nå jobber jeg 60% for å ha tid sammen med min lille på 2 år. Og vi har ikke egentlig plass til to små barn. Det går akkurat til oss 3 nå. Så om det kommer en til må vi flytte. Kanskje ikke umiddelbart, men når barnet blir større kanskje 1-2 år og trenger en sprinkelseng. æsj. Det var dagens hjertesukk!
Gjest ♥ JuniGull10 ♥ Skrevet 25. desember 2011 #2 Skrevet 25. desember 2011 Kjenner til den følelsen, selv om det er andre årsaker til at vi venter. Men går alt etter planen, så er jeg gravid innen sommeren. Og plutselig så er du det også!
Gråsonen Skrevet 25. desember 2011 #3 Skrevet 25. desember 2011 Så trasig at mannen din ikke vil ha flere barn da Kan virke som at frustrasjonsnivået er høyt mtp på drømmen din om den nydelige gutten! å ønske seg barn sterkt og vite at man ikke har muligheten enten av økonomiske grunner, sykdom eller at partneren ikke vil ha flere kan virkelig være en stor demper på livet. Har du snakket med mannen din om ditt ønske og hvor sterkt det står hos deg ? Er det noen spesiell grunn til at han ønsker seg èt barn? Synes han det var traumatisk å bli forelder.. er mye her som det kan taes tak i om han er med på å snakke om det.
❁mamma til thea emine❁ Skrevet 25. desember 2011 #4 Skrevet 25. desember 2011 Jeg må bare finne meg en snill og god mann først Min lillesøster er gravid og jeg er så misunnelig! D å gå gravid,kjenn livet som vokser, ventetiden og gleden over å få møte h*n for første gang! åååå hvor jeg savner d! Men som sakt må jeg finne en snill og god mann og vær ilag med ham
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå