Anonym bruker Skrevet 24. desember 2011 #1 Skrevet 24. desember 2011 La pakker til mannen under treet istad og da fikk jeg vite at han ikke hadde kjøpt gave til meg. Når jeg sa jeg ble litt skuffa sa han at jeg ikke hadde ønska noe så da hadde han ikke kjøpt noe ...
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2011 #2 Skrevet 24. desember 2011 Skjønner deg godt, sender deg en klem Hvis det er noen trøst, mannen min var slik i mange år. Men nå har han endelig forstått at det å glede meg med en gjennomtenkt gave gjør underverker på humøret mitt Jeg måtte foresten si rett ut i lett sinne at jeg ville at han skulle vise at han kunne sette pris på meg. Jeg gir han flere klare hint når det nærmer seg bursdag, jul eller bryllupsjubileum. Og det har fungert. Må gjerne vise han bilder også av hva jeg syns er fint Hvis jeg blar i et reklameblad kan jeg si: åhhh så fin denne var, den hadde passet meg perfekt. Eller, en slik trenger jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2011 #3 Skrevet 24. desember 2011 Ps. Og kjenner jeg meg selv hadde jeg nok byttet ut navnet hans på pakkene i sinne Hadde også sagt surt til han at neste gang kan han i det minste ordne med GAVEKORT!!!! Mannfolk er teite noen ganger. GOD JUL
Gjest mphs Skrevet 24. desember 2011 #4 Skrevet 24. desember 2011 Du kan jo da heller gjemme gavene du har kjøpt til noen andre som setter pris på deg har bursdag eller lignende. Da blir han vel lang i maska:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 24. desember 2011 #5 Skrevet 24. desember 2011 Da hadde jeg gått ut og kjøpt meg noe jeg hadde lyst på, pakket det inn og skrevet Til Meg fra Meg på lappen
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2011 #6 Skrevet 24. desember 2011 Det første han sa når han våkna var: "Jeg føler meg som en idiot som ikke har kjøpt gave til kona mi" så nå blir det gave allikevel
ConsuelaBananaHammock Skrevet 24. desember 2011 #7 Skrevet 24. desember 2011 Hehe, jeg passer alltid på å finne en ting jeg ønsker meg fra mannen. Om det er klær, så sier jeg heller at jeg ønsker meg gavekort der & der slik at han slipper å stå i en klesbutikk å klø seg hodet Mannfolka er nok ikke bygd for julegaveshopping
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå