Gå til innhold

Jeg liker ikke fremskritt


Anbefalte innlegg

Skrevet

særlig ikke når de fører rett til siden. Og det nye designet her suger rompe. Og ja jeg er kvalifisert til uttale meg om det.

Videoannonse
Annonse
Gjest cunning stunts
Skrevet

Jeg synes du er et fremskritt. Et bra designa fremskritt.

Skrevet

ALLE brukerne våre er kvalifiserte til å mene noe om det nye designet :-)

 

Gi oss gjerne konkrete innspill på hva du ikke synes fungerer og hvorfor, så tar vi det med inn i evalueringene våre av det nye forumet!

Skrevet

Konkret. Jeg liker ikke at tråder havner over flere sider. Heller scrolling enn klikking. Og så synes jeg siden har litt for mye luft, det er plass som kunne vært brukt bedre. Samt at jeg ikke liker signaturfelt. Unødig støy.

Skrevet

Flott, takk for at du er såpass konkret :-)

 

Det med tråder over antall sider er det litt delte meninger om, men antagelig skal vi justere litt på hvor mange innlegg/tråder som synes før man må klikke for å få flere. Der skal vi finne en gyllen middelvei.

 

Mye luft på siden: Enig. Vi har en del innhold som skal legge seg inn i den spalten til høyre for innleggene, men vi fikk det ikke på plass før vi lanserte. Så det kommer til å bedre seg ganske snart!

 

Signaturfelt: Her kommer det også om ikke lenge på plass en løsning som gjør at du kan velge å ikke se signaturfeltene. Dermed får de som vil ha signaturer det som de vil, og de som synes det blir unødig støy kan kvitte seg med den. :-)

Skrevet

Ønsker også at man kan snu trådene sånn at man får det nyeste Øverst, og på den måten unngå å klikke seg igjennom flere sider... Og kanskje man kunne valgt selv hvor mange innlegg man vil ha pr side?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...