Anonym bruker Skrevet 23. desember 2011 #1 Skrevet 23. desember 2011 Kjenner jeg blir så lei med på barnet mitt sin vegne...bf bor ett stykke unna og må sende julegaver hvis han skal få noe...og han får ikke julegaver avbesteforeldrene eller faren sin...de utrykte mange ganger til meg at de ikke skulle gjøre noe forskjell på barna sine eller barnebarna sine. får rett igjen slett vondt at de ikke bryr seg noe om min unge men bryr seg om halvbroren hans. greit nok at jeg ikke har tatt så mye kontakt men har sagt at de kan komme på besøk når som helst. Huff kjenner at det bare er trist
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2011 #2 Skrevet 23. desember 2011 har det på samme måte med sønnen min og far/besteforeldre på siden hans. hvor gammelt er barnet ditt? min er 4 år, aldri hatt noe forholdt til far utenom litt samvær med tilsyn.. besteforeldre har han møtt noen få ganger...
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2011 #3 Skrevet 24. desember 2011 Det er hans første jul så skjønner ikke noe av det enda...men familien til bf ringer meg og lover gull og grønne skoger..syns de bare kan spare seg..men det er så trist for det om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå