Høytoppåfjellet Skrevet 23. desember 2011 #1 Skrevet 23. desember 2011 ÅÅÅ! Jeg bare MÅ skryte litt av samboer som har overrasket meg med en tidlig julegave i kveld! <3 Jeg fikk to smÅ kopper til telys, og den ene var teipet igjen med teksten "13 ting jeg elsker ved deg". Oppi den lÅ det 13 smÅ lapper med tekst hvor det stod skrevet de søteste setninger om hva han liker ved meg. Aww jeg smeltet jo heelt! Dette forventet jeg ikke! Disse skal lamineres, haha!
mangolin™ღ♂ Skrevet 23. desember 2011 #2 Skrevet 23. desember 2011 Han gifter du deg med!!! Herlig gave!!
Høytoppåfjellet Skrevet 24. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. desember 2011 Jeg er i allefall storfornøyd :D God Jul alle sammen <3
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 25. desember 2011 #5 Skrevet 25. desember 2011 De beste gavene er jo de man ikke forventer. Jeg ble fridd til, på god gammeldags måte i morrest. Helt grei gave det og ;-) Ønsker dere alle en god jul videre :-)
Høytoppåfjellet Skrevet 25. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 25. desember 2011 Oi! Gratulerer så masse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå