Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 23. desember 2011 #1 Skrevet 23. desember 2011 Ønsker dere alle her inne en riktig god jul:) Håper dere får en flott julaften i morgen.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 23. desember 2011 #2 Skrevet 23. desember 2011 God jul til deg også:-)
Gjest mphs Skrevet 23. desember 2011 #3 Skrevet 23. desember 2011 Ja god jul til dere også. Blir godt med noen dager fri nå
PeppaPig Skrevet 23. desember 2011 #4 Skrevet 23. desember 2011 God jul til alle dere også! Håper dere får en fin julefeiring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå