Gå til innhold

Hvorfor har valgte du det nicket DU har?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Morsomt å høre :)

Endret av PLuttiPLoTT
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å være mest mulig anonym dersom jeg svarer med nick.

Skrevet

Reint tilfeldig, men hadde eit "tillegg" ei stund.. "-ein ute og ein i vente"...

Når det gjekk "galt" så var det berre Bettybu igjen!!

Skrevet

Spurte datteren min hva nicket mitt skulle være og det første hun sa var Peppa Pig.. Så da ble sånn :)

Skrevet

Hadde dårlig fantasi og ville unngå å bli gjenkjent av "%#¤#/ fra babyverden hvis de var her...

Jobber hardt med å finne på et nytt et jeg :P

Skrevet

jeg hadde ett annet. men kjenner flere her inne. og når anonymheten her inne forsvant da man kan se innlegg til hverandre på sidene, valgte jeg å bytte nick, alt jeg ville ha var opptatt.... satt å så ut i luften for å finne nytt nick, å på stuebordet sto en iskaffe :P

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg byttet nå, og kom ikke på noe bedre i farta :) Det er det jeg er på jobb, så jeg kan vel være det nå og :)

Skrevet

Tja, noe måtte jeg finne på, og fant ut at nicket mitt var ganske dekkende. Da jeg mener at en perfekt mor heller ikke er mer enn et menneske som gjør feil og har dårlige dager. Og at jeg var like god som andre;-)

Skrevet

Valgte nicket i 2005 da jeg ble medlem her inne, fordi jeg var Superglad for å være gravid ;) Skikkelig cheesy, jeg vet :)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg valgte nicket mitt fordi hjertet mitt ble knust da vår etterlengta baby døde.

Skrevet

Huff, så forferdelig trist Heartbroken! :'(

Jeg valgte nicket mitt helt tilfeldig. Fantasiløst og anonymt.

Skrevet

jeg har vært både Lakenzkrekk (under den verste tiden med barn som ikke sov) og Sfinxn, men en dag tok jeg et bilde av meg selv som ble ute av fokus, og følte at det var akkurat slit jeg føler meg.. så da ble jeg det da..

Gjest IngenVetHvemJegEr
Skrevet

Fordi ingen vet hvem jeg er! ;-)

Skrevet

Du kan jo gjette....

Skrevet

Fordi jeg var 18, og visste ikke hva jeg skulle hete. På alle andre forum, er jeg under et kallenavn, men jeg ville være anonym. Så leste jeg Nemi på db.no, og da ble det slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...