Fru.Vestavind Skrevet 23. desember 2011 #1 Skrevet 23. desember 2011 Alt nytt på nett er som regel frustrerande i starten, og utforminga her kan eg ikkje seie at eg er spesielt nøgd med, så langt. Men, kvar i alle dagar har det blitt av nedtellinga til terminen? Er i all hovudgrunn det (samt oversikteleg forum) som har holdt meg som medlem her. No er nedtellinga forsvunnen, og forumet skjønnar eg knapt opp og ned på, foruten at det liknar på veldig mange andre forum på nett (noko eg ikkje er serleg nøgd med). Nokon som kan gi svar?
Kari_Kanari Skrevet 24. desember 2011 #3 Skrevet 24. desember 2011 Nedtellingen til termin kommer om ikke så altfor lenge - vi rakk ikke å få den heeelt ferdig før vi lanserte det nye forumet. Men den kommer! :-)
Har en herlig gutt:) Skrevet 25. desember 2011 #4 Skrevet 25. desember 2011 Bildene og gamle dagbok innlegg kommer de tilbake også? Jeg brukte bim veldig mye da jeg gikk med sønnen min for 5 år siden. lagret bilder inne her også som jeg ikke har andre steder:/ Nå finner jeg ingenting igjen...
Kari_Kanari Skrevet 25. desember 2011 #5 Skrevet 25. desember 2011 Ingenting som lå på det gamle forumet er slettet - så dere trenger ikke være redde for å ha mistet noe. Det kommer tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå