Anonym bruker Skrevet 23. desember 2011 #1 Skrevet 23. desember 2011 Hvis jeg kunne valgt så ville jeg nok helst sittet alene i morgen ,og gjerne noen dager til.føler livet er tungt.Er sliten hele tiden.det og ha barn syns jeg har vært strevsomt helt siden barnet ble født.Ikke er barnet noe spesielt krevende heller.har hatt angst og depresjoner hele mitt liv.skjønner ikke hvorfor det er sånn.alle andre foreldre takler alt så greit.jeg er bare kjempe sliten hele tiden og vil bare sove hvis jeg kunne valgt,
Gjest mphs Skrevet 23. desember 2011 #2 Skrevet 23. desember 2011 (endret) Har du kanskje mulighet til litt barnepass slik at du kunne fått sovet ut ordentlig? Da bruker ting å bli lettere og du får tenkt gjennom hvordan du skal legge opp ting fremover. Kanskje du trenger noen å snakke med om hvordan du har det? Endret 23. desember 2011 av mphs
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2011 #3 Skrevet 23. desember 2011 Jeg har mulighet til barnepass av barnefar og familie .men ikke nå i jula .nå skal jo alle være sammen og være glade.Jeg jobber ikke og sitter bare inne hele uka.må hvile og hvile for å ta meg av barna på ettermiddagen.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2011 #4 Skrevet 23. desember 2011 Man blir sånn av å bare gå hjemme, ble slik selv, var hjemme i 5år.
B-real Skrevet 24. desember 2011 #5 Skrevet 24. desember 2011 Beste du kan gjøre er å enten komme deg i jobb eller om det ikke er mulig, finn deg en hobby, kom deg ut med andre mennesker. Legg opp en vane med å gå en lang tur hver dag, det kan gjøre underverker. Bare å gå hjemme hele tiden er ikke bra. Har du mulighet for å ha en hund? Ev noen naboer som har hund som du kan låne med på tur? Er kjempegod terapi i dyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå