Nisseungen08+lillebror12 Skrevet 23. desember 2011 #1 Skrevet 23. desember 2011 Har 3,5 år med dagbok liggende på BIM som jeg nå ikke finner igjen...........
Gjest Ann-Mari Skrevet 23. desember 2011 #2 Skrevet 23. desember 2011 Hei Nisseungen-blir-storebror, Nå når vi rullet ut nytt forum måtte vi vente litt med å legge ut dagbokfunksjonen. Vi har all data lagret på våre servere, og når funksjonen kommer på igjen vil alt være tilgjengelig. Dagbokfunksjonen håper vi på å få på plass i romjulen/nyttår, så da må du dessverre vente litt på dette...
Lauras1978 Skrevet 23. februar 2012 #3 Skrevet 23. februar 2012 Hei Ann-Mari. Jeg finner fortsatt ikke dagboka. Er den her nå? Isåfall hvor? Hvis ikke, når kommer den? Jeg har også mange års notater, savnet er stort!
Gjest Ann-Mari Skrevet 23. februar 2012 #4 Skrevet 23. februar 2012 Hei Ann-Mari. Jeg finner fortsatt ikke dagboka. Er den her nå? Isåfall hvor? Hvis ikke, når kommer den? Jeg har også mange års notater, savnet er stort! Hei Lauras1978, Vi har akkurat fått dagboken ferdig på våre testservere, og holder nå på å teste den godt igjennom før vi går live med den. Så det gjenstår litt testing til, og så kommer den endlig ut. Skjønner at savnet kan være stort etter den, og det beklager vi for, men nå er den endelig rett rundt svingen
mama73 m/tre søte små Skrevet 23. februar 2012 #5 Skrevet 23. februar 2012 Det var jammen på tide! Savnet er stooort her også! Gleder meg veldig til å lese og skrive i den igjen :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå