Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet stor sjans det er for å føde fortidlig igjen når man har gjordt det en gang før? I følge legen min er det ikke noe som skal tilsi at jeg føder for tidlig igjen denne gangen. Begynner å bli litt urolig nå som vi nærmer oss tidspunktet da førstemann ble født.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer eg også på, eg fødte 35+6 med første mann, så blir spennende å se når jenta i magen vil ut. Håper hun holder seg inne minst 2-3 uker lenger enn storebroren..

Føler at det ofte er slik at de som føder før termin ofte føder før termin med de fleste barna de får, og samme med de som går over termin. Eks: min mor fikk alle sine 4 barn ca 1 uke før termin, og min svigermor fikk sine 4 barn ca 1 uke etter termin. Men sefølgelig kan det jo variere også :)

Hvor langt var du på vei når du fødte førstemann? God Jul! :) +

Skrevet

Var 32+0 og det er virkelig ikke noe om å gjøre at det skjer igjen. Greit nok å være på sykehusert i 5 uker når vi ikke hadde noen andre å ta hensyn til, men det blir veldig upraktisk om det skjer igjen denne gangen. Sikkert lett å si nå som det fortsatt er 3 mnd igjen, men jeg går mer enn gjerne over termin denne gangen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...