Gå til innhold

Dette var triste greier.....

Anbefalte innlegg

Gjest meg mamma?
Skrevet

• Nei og nei, det var triste greier. Har ikke vært her inne på noen dager og ble veldig overrasket nå. Det er jo ikke aktivitet her inne. Hvor er det blitt av det jeg har skrevet i profilen min da, forsvunnet i det store intet?

Uff, ble bare lei meg jeg nå. Jeg har vært en aktiv bruker. Har vært mye her inne og fått svar på spørsmål, og støtte når jeg trenger det, spesielt på donorsidene. Ser ikke gamle brukere og gamle innlegg i forum en har pleid å følge heller.

Har kikket litt rundt, men synes det var kronglete. Finner lite nye innlegg, er det virkelig så lite aktivitet her inne. På anonymforumet pleide det jo å komme nye innlegg hele tiden.

Jeg synes desverre dette var en omlegging til det værre. Tror nok jeg kommer til å se etter andre forum nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heidu!

Skjønner at overgangen føles stor, selv om vi har gjort vårt beste for å gjøre endringene så små som teknisk mulig.

Vi har slått sammen noen forumer fordi det var mange som mente det ble for mange forumer med for lite trafikk. Ettersom den nye løsningen vi bruker ikke har mulighet til å "dele" forum mellom Barn i magen og Din baby (sånn det var før), så har vi også måttet plassere noen forum hos den ene eller den andre. Det kan føre til at du kanskje ikke finner det du leter etter like lett nå i begynnelsen.

Til gjengjeld har søkefunksjonen vår blitt mye bedre, så kanskje du klarer å finne det du leter etter der? Hvis ikke, så kan vi sikkert også hjelpe deg med å lete.

Det at det er lite aktivitet er både fordi vi nettopp har skiftet forumteknologi, og at det er tett på julehelga da vi tradisjonelt har mye lavere trafikk enn ellers.

Bli gjerne med videre, vi vil veldig gjerne beholde deg hos oss :-)

Skrevet

Synes forumene var utrolig uoversiktlige og rotete nå!!

Skrevet

syns også at det er blitt veldig kjedelig her inne

Skrevet

Finner ingenting her inne lenger. Synes d var så koselig og logge inn og se hvor mange dager d er til terminen og lese om uka jeg er inne i. Finner ikke denne informasjonen lenger. Tror jeg kommer til å slutte å bruke dette nettstedet nå....:(

Skrevet
Finner ingenting her inne lenger. Synes d var så koselig og logge inn og se hvor mange dager d er til terminen og lese om uka jeg er inne i. Finner ikke denne informasjonen lenger. Tror jeg kommer til å slutte å bruke dette nettstedet nå....:(

Enig med deg.. det er bare rotete.. Skjønner ikke halvparten!

Skrevet

Enig, det er komplisert å rotete... :/

Synd.

Skrevet

Det er mye syting ute og går om dagen altså....Hjelpes!

Skrevet

Savner også den nedtellingen med dager og info om den aktuelle uken, som jente 08 og gutt12 sier over her. Håper dere kan legge det inn igjen..? :)

Gjest Ann-Mari
Skrevet
Savner også den nedtellingen med dager og info om den aktuelle uken, som jente 08 og gutt12 sier over her. Håper dere kan legge det inn igjen..? :)

Hei Marsi2012,

Denne funksjonen jobber vi med og den kommer på plass igjen rett over nyttår :)

Skrevet

Jeg skriker hver gang jeg er her inne nå :`( Dette var grusomt. Før var jeg mye innom her, hver morgen og kveld, minst! Nå har jeg kanskje vært her 3-4 ganger etter den fæle oppdateringa....

Jeg savner den ordentlige barn i magen!!!!

Dritt! Her gidder ikke jeg heller være mer. Skikkelig skuffa :(

Skrevet

Jeg har vært mye på forum rundt om, og dette er stort sett alltid reaksjonen når man endrer utseende og opplegg. Av en eller annen grunn liker man ikke forandring. Jeg husker at jeg syntes det var en skikkelig krappy side da jeg begynte her ifht det meste annet jeg hadde vært innom. Rett og slett fordi den var tungvindt å manøvrere seg rundt på, ingen mulighet for e-postvarsel ol.

Som regel tar aktiviteten seg opp igjen etter en stund, og selv om man har en del frafall av gamle brukere så kommer det alltid til nye. Og for å være ærlig så savner jeg altså ikke all dritten som var her inne tidligere. Mistet jo helt troen på menneskeheten av og til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...