Anonym bruker Skrevet 23. desember 2011 #1 Skrevet 23. desember 2011 I dag våknet eldstemann opp og spydde. Kunne ikke passet værre. Alle blir vel syk innen kort tid. I fjor var det på kvelden på julaften vi hadde det. Hvorfor kommer det alltid på denne tiden? Noen tips til at andre ikke blir smittet. Er kjempe trist nå.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 23. desember 2011 #2 Skrevet 23. desember 2011 Skjønner deg så godt! Vi begynte også på kvelden på julaften i fjor (eldstemann) og fikk det slag i slag hele romjulen. I forgårs kveld begynte vesla på 2 år å spy, og det kjentes som en stein i magen. Ikke en til jul som skulle bli ødelagt! For vår del ser det så langt positivt ut da, det er visst ikke omgangssyke det som går, men hoste og feber som kan gi oppkast hos noen. Vesla er fin igjen nå, bare slapp og sutrete, og foreløpig er resten friske, men vi andre kan jo fortsatt bli syke og kaste opp... Går litt på nåler her. Masse god bedring til dere, og håper dere slipper unna! Til å forebygge = ekstrem renslighet. Skrubb toalettet etter hver spying, gulvet rundt osv. Vaske hender, spirte hender og dørhåndtak osv, bytte håndkler, glass i oppvaskmaskin med en gang etter drukket av, "nekte" barna å kose med hverandre, unngå mer klemmer ol enn nødvendig akkurat nå osv, osv... Vi gjør dette nå, og håper på det beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå