MamaLadyBug Skrevet 23. desember 2011 #1 Skrevet 23. desember 2011 Dette er jo enda mer rotete og uoversiktelig enn babyverden!!! Jeg likte at BIM/DIB var så enkelt at selv et barn kunne klare å poste et innlegg. Hva skal man med alle disse nye fuksjonene og hvorfor trenger man å se hvem og hvor mange som leser samme innlegg som seg selv? Er det virkelig noen av oss her inne som har ønsket oss dette eller er det bare et forsøk på å "følge med i tiden" fra adm. side? Tror ikke jeg er alene om dette heller, er ekstremt dårlig aktivitet her inne nå!!!! Tror virkelig de har sparket seg selv i baken her. Noen som har tips til andre forum som er enklere å følge? Liker godt utfordringer altså men foraene mine liker jeg å holde enklest mulig;)
MammaElisabeth Skrevet 23. desember 2011 #3 Skrevet 23. desember 2011 Jeg er helt uenig med dere, jeg har savnet en mulighet til å kunne følge andres innlegg og enkelt se svar på egne innlegg. Nå kan jeg gjøre begge deler enkelt Jeg er enig at det var uvant, men nå som jeg er mer vant til den nye utformingen liker jeg den mye bedre. Håper det skjer med dere også
Kari_Kanari Skrevet 23. desember 2011 #4 Skrevet 23. desember 2011 Det nye forumet er helt klart uvant sånn i starten, men jeg er sikker på at dere kommer til å venne dere til det, som MammaElisabeth sier. Og det var absolutt et ønske fra brukerne som gjorde at vi besluttet å gjøre denne oppgraderingen. Det tidligere forumet vårt var bygget på gammel teknologi som gjorde at det gikk tregt, var trøbbel med innlogging, var ustabilt etc. Vi fikk veldig mange klager på det, så da ble løsningen å oppgradere. Vi håper dere kommer til å føle dere hjemme igjen i løpet av kort tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå