Gjest Ann-Mari Skrevet 23. desember 2011 #2 Skrevet 23. desember 2011 Heisann, Denne funksjonen har forsvunnet ut for en stakket liten stund, men den er på vei tilbake og er noe vi jobber med for å få raskt på plass. Inntil da må man sende en mail til forumansvarlig Elin fra den opprettede brukerens e-postadresse med nicket sitt,og så står hun for slettingen. Hennes e-potadresse er: [email protected].
Gjest Sunnmamma Skrevet 23. desember 2011 #3 Skrevet 23. desember 2011 Jeg vil veldig gjerne slette meg herfra, da jeg foretrekker forum hvor brukernes ønsker og behov står i førersetet og ikke om jeg så ble betalt for det vil legge inn flere innlegg her da jeg hverken stoler på deres integritet (anonymfadesen) eller liker designet (det er det styggeste forumet på nettet, og det er ingen overdrivelse en gang).. Problemet er at emailen jeg brukte til å opprette profilen tilhører ex-mannen, jeg har dermed ingen tilgang til den lengre. Kan dere bare slette meg?
Gjest Ann-Mari Skrevet 23. desember 2011 #4 Skrevet 23. desember 2011 Hei Sunnmamma, Om du sender en e-post til Elin med en forklaring på dette, så gir hun deg en tilbakemelding.
Gjest Sunnmamma Skrevet 23. desember 2011 #5 Skrevet 23. desember 2011 Fikk bare en autosvar epost om at hun er på juleferie. Man skal altså regne med at det tar ett par uker å slette en bruker hos ett forum som allerede har outet anonyme brukere! Ha ha, jeg har aldri opplevd maken til inkompetanse. Stå på!
Gjest Ann-Mari Skrevet 23. desember 2011 #6 Skrevet 23. desember 2011 Hei igjen Sunnmamma, Elin skulle egentlig ha hatt ferie, men siden vi jobber med forumet så utsetter hun dette og hun har nok bare glemt å ta av autosvaret. Jeg skal gi henne beskjed om dette, slik at det ikke blir flere misforståelser. Du får nok garantert en tilbakemelding fra henne ilp av dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå