Anonym bruker Skrevet 23. desember 2011 #1 Skrevet 23. desember 2011 Kjøpte fersk ribbe for et par dager siden og tok den opp i kveld for å rute og krydre den. Men den var blitt sur! Luktet kyllingfilet som har ligget et par dager åpent i kjøleskapet - usj! Så da blir ikke ribba ordnet i tide, å i tillegg er det 1 times kjøring til butikken der vi kjøpte den. Butikkene som er nærmere har ikke fersk ribbe å det er nok umulig å få tilberedt en frosen på et døgn
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2011 #2 Skrevet 23. desember 2011 Om du kjøper pinneribbe etter jobb i dag er det mer enn nok tid til å vanne ut, så da får dere en nydelig julemiddag. Ellers selger vel rema ferdig krydret fersk ribbe, om det er viktig at dere spiser svinekjøtt.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2011 #3 Skrevet 23. desember 2011 Ånei, sÅ kjedelig!! Pinneribbe, hva er det?? Pinnekjøtt? Det er jo IKKE det samme som ribbe! Jeg ville nok tatt med bryderiet med Å kjøre den timen for Å fÅ levert den tilbake (er det first price?Den sÅ jeg de kalte tilbake igÅr) HÅper det ordner seg! God jul!
Gjest irismor Skrevet 23. desember 2011 #4 Skrevet 23. desember 2011 Dette ordner seg :-) Ta tlf og ring butikken og hør om de kan legge av en ribbe til deg, forklar som det er så går nok dette helt supert. Det aller beste er om du får tak i ribbe som ikke er frossen. Hvis den er frossen så la den ligge 1-2 timer på kjøkkenbenken (pakk den ut av plasten). Så krydrer du den og legger den i kjøleskapet. Får du ikke rutet svoren så gjør du det etter 1 time i ovnen. Så steker du den i morgen :-) Senk skuldrene dette ordner seg. Og har du et godt forhold til butikken så kan det jo hende at butikken tar den ut av frysedisken (hvis den er frossen) og legger den på kjøla :-)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2011 #5 Skrevet 23. desember 2011 er nok ikke first price men kjøpt på matvarebutikk som bare har lokal mat. Ringte de i dag og hun skulle rute og krydre en for meg og legge den klar. Fikk heldigvis sendt mannen og eldstegutt avgårde for å hente. Men er jo ergelig da. Heldigvis ble det oppdaget i tide og ikke i morgen når huset er fullt av gjester. Så da er det vel bare å si go jul! HI
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. desember 2011 #6 Skrevet 23. desember 2011 Så bra at det ordnet seg Aner ikke hvorfor de skulle kalle tilbake ribbene sine jeg, bare så en overskrift på vg. God jul, med god ribbe!! Veldig snilt av butikken å ordne det for deg da
Gjest irismor Skrevet 23. desember 2011 #7 Skrevet 23. desember 2011 First Price ribbene er tilbakekalt pga vakumutslipp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå