Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #1 Skrevet 22. desember 2011 Fikk julegave av jobben idag. Er fast ansatt og startet på jobb igjen i oktober etter endt permisjon. Fikk en konvolutt oppi hånden som alle de andre, men siden jeg kun hadde jobbet jobbet et par mnd etter mammaperm, så får ikke jeg lik julegave med de andre ansatte som har jobbetjobbet hele året, men får samme julegave som vikarer.. Hva mener dere?
Mandalas Skrevet 22. desember 2011 #2 Skrevet 22. desember 2011 Vel, det høres unektelig feil ut hvertfall, syns jeg. Hadde nok følt meg litt snurt ja!
mariabee Skrevet 23. desember 2011 #3 Skrevet 23. desember 2011 ja jeg hadde følt at dette var kanskje litt på kanten.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2011 #4 Skrevet 23. desember 2011 Hvis konvolutten inneholdt bonus, så syns jeg det er helt riktig at du ikke fikk det samme som de andre.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2011 #5 Skrevet 23. desember 2011 Regner også med det er bonus du mener og da skal du selvfølgelig ikke ha det samme som de som har jobbet hele året.
Gjest cunning stunts Skrevet 23. desember 2011 #6 Skrevet 23. desember 2011 Er det bonus er det riktig. Kan ikke helt se for meg hva annet som kommer i konvolutt.
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. desember 2011 #7 Skrevet 23. desember 2011 Mye som kan komme i konvolutt, da Gavekort f.eks. Mannen får gavekort fra jobben, 1000,- fra Meny. OM det er bonus, så skal du ikke ha like mye som de andre. Om det er gavekort, skal du ha det samme som de faste ansatte.
Gjest overlord Skrevet 23. desember 2011 #8 Skrevet 23. desember 2011 Jeg mener nå at alle skal ha den samme julegaven uavhengig av om man er vikar eller fast ansatt. Har aldri hørt om noe annet. Dersom det er bonus får man selvsagt ikke det samme dersom man ikke har jobbet hele året.
*Tootikki* Skrevet 23. desember 2011 #9 Skrevet 23. desember 2011 Jeg jobbet som vikar for noen år siden, og fikk samme julegaver som faste ansatte fikk. Men det var ikke bonus vi fikk da. Men ellers er jeg enig med de over her ang. bonus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå