Gå til innhold

valg av barnesete ? kan dere hjelpe meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns Besafe er en kjempefint bilsete , men typen min har veldig lyst på Recaro sete , hvem av de setene syns dere vi skal velge ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Besafe er best i test også. Recaro, er ikke de litt harry rett og slett?

Skrevet

Besafe er det tryggeste etter MIN mening, men recaro er bra det å. Eneste minus med BEsafe er at de er store da, Men jeg synes de virkere tryggere siden de har sin egen "base" å stå på, og som du fester beltet i bilen til.

Vi har kjøpt inn nytt sete til poden vår nå, han er 3,5 år og har brukt Besafe izicomfort fra han var rundt 1,5. Det varer lenge ^^ Vi skal ha Akta Graco nå, Besafe er ikke så gode på belteseter siden de ikke har riktig possisjon av belteføring over magne/hofta. På iziUP (beltesetet) havner magebeltet på magen, mens det tryggeste er å ha det i hoftehøyde.

Så kjør på med Besafe synes jeg, men det er smak og behag, Recaro er trygt det å, men igjen, jeg synes Besafe er tryggest ;)

Skrevet

Vi kjøpte besafe izi go uten basen, supert sete! Er dette som er testvinner :) stort pluss at selene har magnet som kan festes på setekantene når baby skal ut inn av sete slik at en ikke må "lete" etter selene under baby etterpå :) dette setet kan en både ha med å uten base :) vi valgte uten pga plassen, men setet er fortsatt like trygt for baby :)

Skrevet

Har ikke prøvd izi GO selv, men hadde Izi Sleep til vår før han fikk izi comfort setet :) Jeg syntes izi GO så veldig lite ut jeg :P Men ALLE babyseter blir jo små iflt sleep setet, det er ENORMT ;) BeSafe er veldig gode seter altså! Og alle har denne magnetfunksjonen, det er helt supert! Vet at andre seter har andre former for beltefeste, som hemper o.l, men jeg synes magneten er bedre, blir mindre styr ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...