Skorpion Skrevet 22. desember 2011 #1 Skrevet 22. desember 2011 Har fått maten i hus og alle pakkene. Nå er det litt shining av huset i morgen når jeg har fri og så er alt i boks. Dere andre?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #2 Skrevet 22. desember 2011 Vi har bare lett gulvvask og lett vask av badet igjen. Jo, og julestrømpefyll. Ellers så er alt kjøpt inn, tatt fram og klart
Flaggermusa Skrevet 22. desember 2011 #3 Skrevet 22. desember 2011 Er ferdig med gaver og vasking og 98 % av handlingen Skal bare handle litt brød og melk i morgen også bake en kake.
petite fleur Skrevet 22. desember 2011 #4 Skrevet 22. desember 2011 Har igjen å rydde første etasje, pynte juletreet og pakke inn 2 gaver. Ja, og bake sjokoladekake.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 22. desember 2011 #5 Skrevet 22. desember 2011 Har et par pakker som må pakkes inn, og så må jeg lage riskrem (teller det som noe å gjøre?) Maten er hengt, gulvet er pynta, treet er vaska og mannen er pakka inn og ligger klar i skapet
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #6 Skrevet 22. desember 2011 Skal reise til svigers, og har nesten pakket ferdig. Må støvsuge kjapt over gulvene i morgen før vi drar bare.
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. desember 2011 #7 Skrevet 22. desember 2011 Juletreet er pynta, gaver er kjøpt inn, godis og mat til juledagene er kjøpt inn.... Noe mer avansert tror jeg ikke at jeg gidder, vi skal ikke være hjemme julaften
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 22. desember 2011 #8 Skrevet 22. desember 2011 Her er vi ferdig med stort sett alt, det eneste vi skal gjøre er å kjøpe inn litt mer matvarer. Greit å ha ferskest mulig brød, grønnsaker osv.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 22. desember 2011 #9 Skrevet 22. desember 2011 Nei, slettes ikke, men jeg har både morgendagen og julaften fram til kl 17 på å bli ferdig, så det er ikke noe problem.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #10 Skrevet 22. desember 2011 JA! Treet er pyntet, kaker er bakt, gaver er levert, huset er rent, skittentøysdunken er tom. I morgen skal jeg bare kose meg og slappe av.
Mrs. Bouquet Skrevet 22. desember 2011 #11 Skrevet 22. desember 2011 Skal vaske, tilberede maten, dekke border, finne frem resten av klærne og pakke inn en gave. Føler jeg har rimelig kontroll.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2011 #12 Skrevet 23. desember 2011 Vel, må innrømme at det ikke er gullende rent overalt, jeg har en gave som må lages pga en misforståelse og skulle gjerne ha bakt et par kakesorter til. Men reisen til svigers ble forlenget, vesla ble syk og mannen har jobbet hele uka, så jeg har slått meg til ro med at det er som det er. Julekvelden skal ikke feires hos oss uansett:)
tomat15 Skrevet 23. desember 2011 #13 Skrevet 23. desember 2011 Her pyntes treet nå. Skal på polet og posten og gjøre noen siste matkjøp, må pakke inn 4 gaver til i kveld og stryke litt. Blir nesten stressa nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå