Diddels Skrevet 22. desember 2011 #1 Skrevet 22. desember 2011 Jeg har bestemt meg for "første"navn, men vil at tulla skal ha et navn fra min fars familie, siden jeg har valgt å ikke gi henne mitt etternavn. Det står mellom Othilie, Astrid, Randi eller Elizabeth... hva er finest? Når det kommer til skrivemetoden håper jeg ingen gidder å henge seg så veldig opp i det, for i mine øyne er ikke det så nøye
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2011 #2 Skrevet 23. desember 2011 Jeg syns Othilie er et veldig fint navn Tenkte selv på å kalle babyen vår det - men så ble det gutt. Men det avhenger jo også i hva som passer best til det første navnet.. Lykke til!
¤ frk. C med 3 små ¤ Skrevet 27. desember 2011 #3 Skrevet 27. desember 2011 Othilie eller Elizabeth synes jeg er finest.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2011 #4 Skrevet 27. desember 2011 Liker Elizabeth best, men helst med s og ikke z... Men som de andre sier; spørs jo hva første navnet er, da navnene er veldig forskjellige! F eks er Randi mer ujålete og rent enn Elizabeth, og Othilie er jo et gammeldags og flott navn.
Hubro :) Skrevet 29. desember 2011 #5 Skrevet 29. desember 2011 Liker Othilie jeg. Er et gammelt familienavn i vår familie og håper å få bruke det som mellomnavn hvis jeg selv får ei jente en gang. Lykke til med navnevalget
Fjelljenten Skrevet 29. desember 2011 #6 Skrevet 29. desember 2011 Føler egentlig ikke jeg kan svare på det uten å vite første navnet... men når de står for seg selv synes jeg Elisabeth eller Othilie er finest...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå