Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #1 Skrevet 22. desember 2011 Syntes ikke noe om dette nye forumet jeg.
Mrs. Bouquet Skrevet 22. desember 2011 #2 Skrevet 22. desember 2011 Hvorfor gidde å slette den? Du sender en mail til administrator.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #3 Skrevet 22. desember 2011 Hvorfor gidde? Fordi jeg ikke ønsker å ha en profil her lenger. Hvorfor sende en mail til administrator? Sletter de for meg?
Gjest Ann-Mari Skrevet 22. desember 2011 #4 Skrevet 22. desember 2011 Hei HI, Om du sender en mail til [email protected] fra den opprettede brukerens e-postadresse med ditt nick, så hjelper hun deg med å få slettet profilen. Det er synd at du synes at du må slette profilen din fordi vi har fått nytt utseende på vårt forum, men husk at debattene vil jo være det samme selv om eksteriøret har fått en ny "swung" over seg
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #5 Skrevet 22. desember 2011 Hei! Det er ikke pga det nye utseendet. Det er blitt så mye mer komplisert ut i fra hva jeg har fått med meg. Mange fler "knapper" å forholde seg til sånn at jeg føler at jeg må holde tunga rett i munnen for å poste ett innlegg. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg føler det sånn, men nå er det på en måte så mye mer å passe på, før var det så enkelt og greit:) Hva er greia med "bruk stor editor(anonym)" feks?
Gjest Ann-Mari Skrevet 22. desember 2011 #6 Skrevet 22. desember 2011 Ja det er blitt en god del mer funksjonalitet og knapper i denne løsningen enn det var i den gamle, men til det bedre tror jeg når vi får på plass alt sammen Vi vil snart også få på plass en Anonym knapp i hurtigsvarboksen som ligger under innleggene, slik at man slipper å måtte åpne den store editoren for å kunne være anonym. Men for øyeblikket må man dessverre gjøre litt mer for å være anonym Dette er noe vi har øverst på prioriteringslisten vår, fordi vi vet at anonymiteten for dere på BIM og DIB er veldig viktig.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #7 Skrevet 22. desember 2011 Er ikke bare utseendemessige problemer, det faktum at man nå lar informasjon om hvilke tråder brukerne har skrevet, eller svart på, er i beste fall grovt uforstandig. Ihvertfall når ikke brukeren selv kan bestemme hvorvidt denne informasjonen skal være åpen for alle eller ikke. Privacyfunksjon er tydeligvis en fin båt....!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #8 Skrevet 22. desember 2011 Irriterer meg at dere administratorer skriver hele tiden "dette er til det bedre" Ser dere ikke at det ikke er det når dere rett og slett mister brukerer? Denne siden er jo helt grusomt lagt opp. Den er forøvrig like treg som den forrige siden, bare at denne er rotete, uoversiktelig og stygg i tilegg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå