Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #1 Skrevet 22. desember 2011 Hvor lenge kan man se an? Går det greit å se an til tirsdag f.eks?
Tabitha Skrevet 22. desember 2011 #2 Skrevet 22. desember 2011 Antar at fosteret ligger godt beskyttet for bakterier. Men det kan bli ganske ubehagelig for deg selv hvis situasjonen forverrer seg. Hvis du får tendenser til smerter i nyrene bør du få behandling.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #3 Skrevet 22. desember 2011 Jeg ville gått til lege i morgen. UVI skal alltid behandles når man er gravid.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #4 Skrevet 22. desember 2011 Har hørt at UVI kan forårsake spontan abort. Så hadde nok gått til legen jeg med en gang. Men det er bare om man er i de 12 første ukene om jeg ikke husker feil..
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #5 Skrevet 22. desember 2011 Det kan forårsake for tidlig fødsel så det er viktig å få behandlet uansett hvor langt man er kommet i svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå