Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #1 Skrevet 22. desember 2011 Bytter nå til ny iPhone og lurer på hvordan jeg får lagret alle tlf nr på den nye tlf?? Og kan jeg lagre meldingenene fra den gamle noe sted?? Skal gi bort den gamle, derfor...
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #2 Skrevet 22. desember 2011 Du har iPhone fra før av om jeg forstod deg riktig? Da kobler du den gamle til iTunes og lar den sikkerhetskopieres og synkroniseres. Da når du får ny så er det bare å koble den til iTunes på samme datamaskin, velg den nye iPhone og indentifiser den med det samme brukernavnet til den gamle iPhone-enheten. Da vil den føre over ALT av informasjon som du hadde på den gamle. Kjempeenkelt og smart
beautiful Skrevet 22. desember 2011 #3 Skrevet 22. desember 2011 Hvordan i all verden får jeg inn sim kortet??? er på siden ikke sant? men får ikke åpnet??
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #4 Skrevet 22. desember 2011 Det følger med en sånn dings i esken telefonen kom i. Den bruker du til å åpne luken på siden av telefonen.
Januarbaby2014 Skrevet 22. desember 2011 #5 Skrevet 22. desember 2011 Det følger med en liten tynn ting som du skal stappe inn i hullet på siden, hvis du ikke har den så kan du bruke en nål. Når du trykker den (litt hardt) ned i hullet så spretter det opp det som du skal ha sim-kortet i. Ja, veldig bra forklart, men satser på at du forstår! ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå