Gå til innhold

Problemer med anonymitetsfunksjonen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle!

Som noen av dere har fått med dere, så har vi litt trøbbel akkurat nå med anonymitetsfunksjonen i Barn i magen. Det innebærer at når man oppretter nye emner som anonym, så kan noen brukere se hvilket nick som har opprettet dette nye emnet via varslingssystemet.

Vi jobber alt vi kan med å få rettet den feilen, men inntil vi tør å friskmelde den 100% kan det være lurt å ikke poste anonyme innlegg dersom det er veldig viktig at nicket ditt holdes skjult.

Det er ingen tidligere anonyme innlegg som er skrevet der det er mulig for andre brukere å se hvilket nick innlegget er postet fra. Det er heller ikke mulig for noen brukere å se hvem som skjuler seg bak nickene deres.

Vi beklager at denne feilen har oppstått hos oss, og lover på tro og ære at vi gjør alt vi kan for å tette hullet!

Hilsen Kari

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har nå fikset på de midlertidige anonymproblemene vi hadde, så det er igjen fritt frem i anonymforumet.

Men har likevel lyst til å komme med en oppfordring om at dere er mest mulig dere selv her på Barn i magen - det er jo så mye mer hyggelig å diskutere med noen man vet hvem er! :-)

Skrevet

Jeg får ikke til å poste nye innlegg, bare å svare på gml :/

Skrevet

Publiser knappen kommer ikke opp når der er et nytt innlegg!!

Ikke så rart at det er stille innpå her.

Gjest Ann-Mari
Skrevet

Hei anonym,

Kan du utdype litt mer ang.publiserknappen? Hvor er det den ikke dukker opp? På hvilke forum osv. Med litt mer info så kan vi få sett på problemet og få dette løst.

Skrevet

på "spør jordmødrene" kommer profil navn opp på "forsiden", men inni inlegget ble det "anonym"... Ikke at det er noen krise at noen ser profilnavnet mitt, men da blir jo "anonymknappen" litt misvisende?!

Skrevet

Dere må få fiksa denne anonymitetsgreia. Ser folk legger ut sensitiv informasjon som anonyme, men på sidebaren står det likevel hvem som opprettet innlegget (nylig opprettede emner). Jeg er i utgangspunktet imot anonymfunksjonen, men mener selvsagt at når den funksjonen først skal være tilgjengelig bør det være trygt å legge ut ting som anonym.

Skrevet

Det er for dumt at anonymfunksjonen ikke fungerer. Sjekket på et innlegg, der ligger også selve innlegget på profilen til personene under "emner jeg har startet" det er for dumt at innlegg man vil være anonym på havner her.. Det er iallefall ikke mye anonymt.

Skrevet

Vi oppdaget i går kveld at noen få brukere som oppretter nye emner anonymt blir stående med nick i oversikten over forumtrådene. Såvidt vi kan se gjelder dette kun noen enkeltbrukere, og vi har det helt øverst på prioriteringslisten å få fikset denne feilen.

Men som jeg har skrevet ovenfor, så kan det kanskje fortsatt være lurt å være litt varsom med å opprette nye emner med temaer der det er veldig viktig for dere at ingen får vite nicket deres.

Jeg understreker også at selv om noen vet hva nicket deres er, så er det umulig å finne ut av hvem dere egentlig er, med mindre dere har lagt ut opplysninger om dere selv som gjør at noen kan kjenne dere igjen.

Vi skal sørge for å informere dere så snart vi har noe mer å melde rundt dette med anonymitet :-)

Skrevet

Når jeg skal legge ut et nytt innlegg, så står det bare "forhåndsvis innlegg" eller "avbryt" Så jeg fikk ikke til å poste en ny tråd.

Men i dag ser dette ut til å fungere for meg :)

Btw: Fint om dere får tilbake at innleggene ligger på en linje, mye mer oversiktlig ;)

Skrevet

Send en epost til [email protected] fra epostadressen du opprettet kontoen din fra - så sletter hun profilen din. :-)

Skrevet

IKKE fikset enda, jeg er anonym i forumet, men det står nick under innlegget mitt..!!

Skrevet

Hei!

Etter at sidene her fikk nytt utseende, så ser jeg kun en tynn stripe til venstre nedover siden med et par bokstaver, fra hver titteloverskrift. Fryktelig irriterende å ikke se hva innleggene handler om uten å måtte gå inn på hvert innlegg.

Skrevet

Det må fikses med en gang, mange som ikke legger ut nye innlegg når man ikke blir anonyme..!! Jeg blir ikke anonym på nye tråder.

Gjest Ann-Mari
Skrevet
Hei! Etter at sidene her fikk nytt utseende, så ser jeg kun en tynn stripe til venstre nedover siden med et par bokstaver, fra hver titteloverskrift. Fryktelig irriterende å ikke se hva innleggene handler om uten å måtte gå inn på hvert innlegg.

Hei Kleopatra,

Vi har et problem med forumet i Internet Explorer versjon 7, så jeg tipper at det er denne nettleseren og versjonen du bruker. Teknikerene våre jobber nå med å få løst problemet, og vi beklager for dette. Om du vil rette opp dette raskt selv kan du oppgradere nettleseren din til versjon 8 eller 9 (dette er gratis).

Gjest Ann-Mari
Skrevet

Hei Anonym #15,

Anonymitetsfunksjonene er det som står øverst på vår liste, og noe vi har jobbet med å få til å fungere i hele julen/romjulen. Nå skal dette være på plass, og vi ruller ut dette fortløpende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...