Kari_Kanari Skrevet 22. desember 2011 #1 Skrevet 22. desember 2011 Hei alle! Som noen av dere har fått med dere, så har vi litt trøbbel akkurat nå med anonymitetsfunksjonen i Din baby. Det innebærer at når man oppretter nye emner som anonym, så kan noen brukere se hvilket nick som har opprettet dette nye emnet via varslingssystemet. Vi jobber alt vi kan med å få rettet den feilen, men inntil vi tør å friskmelde den 100% kan det være lurt å ikke poste anonyme innlegg dersom det er veldig viktig at nicket ditt holdes skjult. Det er ingen tidligere anonyme innlegg som er skrevet der det er mulig for andre brukere å se hvilket nick innlegget er postet fra. Det er heller ikke mulig for noen brukere å se hvem som skjuler seg bak nickene deres. Vi beklager at denne feilen har oppstått hos oss, og lover på tro og ære at vi gjør alt vi kan for å tette hullet så fort som mulig! Hilsen Kari
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #2 Skrevet 22. desember 2011 Er det meningen at man skal kunne signere som anonym på de andre forumene også? Nå kan man det i alle fall på skravle og småtroll, og da faller vel litt av poenget med et anonymforum ut?
Kari_Kanari Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2011 Nå har vi heldigvis fått ryddet opp i problemene vi midlertidig hadde med anonymfunksjonen, så vi kan konsentrere oss om de andre tingene vi skal få på plass i løpet av jula. Det går dessverre ikke an å styre på hvert enkelt forum om det skal være mulig å poste anonymt eller ikke - teknikken tillater bare å gjøre det samme for alle forumene. Når det er sagt, så har jeg lyst til å komme med en oppfordring om at flest mulig signerer med nick her inne - det er mye hyggeligere å vite hvem man snakker med!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #4 Skrevet 22. desember 2011 "Det går dessverre ikke an å styre på hvert enkelt forum om det skal være mulig å poste anonymt eller ikke - teknikken tillater bare å gjøre det samme for alle forumene" Hva?? Hva i all verden for et system er det dere har valgt som er så dårlig?? Til og med i den gamle versjonen gikk jo det an...... Og hvorfor får jeg ikke svar det direkte isteden for å poste dette innlegget på hele tråden....?
Kari_Kanari Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2011 Muligheten for å kunne svare på et enkeltinnlegg kommer tilbake om ikke så lenge, vi måtte stenge av den muligheten på grunn av et sikkerhetshull rundt anonympostingen. Så snart teknikerne våre har fått løst det, så vil det igjen være mulig å trykke svar på et enkeltinnlegg. Forumteknologien som ligger i bunnen for Barn i magen og Din baby nå er blant de beste som er å få tak i, men den type anonymposting som vi har hatt tidligere er ikke hyllevare for noe forumsystem. Vi hadde en rekke krav til løsningen vi skulle skaffe, der anonymposting var en av dem, men som alltid når man har en lang kravliste, må man prioritere og ofre noe for å få noe annet. I sum er vi ikke i tvil om at det nye forumet er milevis foran det gamle - men vi skjønner at det kan være litt vanskelig å se for dere som var vant til det gamle. Jeg håper og tror dette vil gå seg til, og vi er som jeg har tidligere nevnt innstilt på å gjøre de endringer som skal til for at dere blir fornøyd med oss også i ny drakt. Derfor er vi veldig glade for at dere tar dere bryet med å klage på det dere ikke er fornøyde med - det er bare sånn vi klarer å utvikle oss! :-)
Tommage♀♂ Skrevet 23. desember 2011 #6 Skrevet 23. desember 2011 Men om man kan poste anonymt å alle forum er Anonymforum helt bortkastet. Nok et forum dere kan kvitte dere med!
Kari_Kanari Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 23. desember 2011 Tipper det blir ramaskrik om vi fjerner Anonymforum :-) Poenget med anonymforumet er at det der ikke skal forventes at man opptrer med nicket sitt. At man har muligheten andre steder, er for at man skal kunne poste kinkige spørsmål på riktig tematisk sted uten å måtte røpe nicket sitt. Det er gode grunner både for og mot anonymitetsmuligheten :-)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2011 #8 Skrevet 23. desember 2011 Ja, ikke fjern anonymforumet. Jeg syns det er greit å kunne være anonym på andre forum enn bare her. Men syns det kunne være litt lettere å kunne signerer anonym på anonym-forumet, slik det var på den gamle versjonen.
Kari_Kanari Skrevet 24. desember 2011 Forfatter #9 Skrevet 24. desember 2011 Enig med deg - vi skal gjøre det enklere å signere som anonym, det kommer om ikke så altfor lenge en sånn avhukingsboks også ved den enkle svarboksen som ligger nederst under tråden :-)
sillyfilly og Olivia Skrevet 25. desember 2011 #10 Skrevet 25. desember 2011 Vil bare si at jeg liker det nye dinbaby-opplegget. Litt ros ikke bare ris
Kari_Kanari Skrevet 26. desember 2011 Forfatter #11 Skrevet 26. desember 2011 Vi oppdaget i går kveld at noen få brukere som oppretter nye emner anonymt blir stående med nick i oversikten over forumtrådene. Såvidt vi kan se gjelder dette kun noen enkeltbrukere, og vi har det helt øverst på prioriteringslisten å få fikset denne feilen. Men som jeg har skrevet ovenfor, så kan det kanskje fortsatt være lurt å være litt varsom med å opprette nye emner med temaer der det er veldig viktig for dere at ingen får vite nicket deres. Jeg understreker også at selv om noen vet hva nicket deres er, så er det umulig å finne ut av hvem dere egentlig er, med mindre dere har lagt ut opplysninger om dere selv som gjør at noen kan kjenne dere igjen. Vi skal sørge for å informere dere så snart vi har noe mer å melde rundt dette med anonymitet :-)
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 26. desember 2011 #12 Skrevet 26. desember 2011 Kanskje lurt å legge ut den info i en egen tråd, Kari, slik at alle ser det?
Mikkemafian Skrevet 28. desember 2011 #13 Skrevet 28. desember 2011 Er det ikke litt rart at hvis man poster et innlegg anonymt, og redigerer det, så står det under innlegget hvem som har redigert det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå