Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. desember 2011 #1 Skrevet 22. desember 2011 har ikke noen prisipper som sier at jeg ikke skal pynte før lillejuleaften eller noe, jeg har bare ikke rukket det enda. Og siden både jeg og ungene har fri i morgen kunne jeg tenke meg å vente til da, så får de også være med...
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #2 Skrevet 22. desember 2011 Neida, det er ikke bare du! Her i huset pynter vi til jul på kvelden lille julaften og jula begynner julaften kl 17, og varer til nærmere 20. dag jul (13. januar). Er motstander av jul før jul, så her er det prinsipp. ;-)
B-real Skrevet 23. desember 2011 #3 Skrevet 23. desember 2011 Driver å pynter nå Pynter jeg lenge før jul så er jeg rett og slett dritt lei når den først er her. Koser meg nå med ei flaske vin, gubbe og unga til sengs, julemusikk og pynting
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2011 #4 Skrevet 23. desember 2011 Satte frem nissene og vasket i går kveld, men treet skal taes lille julaften!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2011 #5 Skrevet 23. desember 2011 Jeg skal pynte i kveld. Har for vane å gjøre det lille juleaften, og det er en helt grei tradisjon. Blir spennende med treet da der er hundens først jul. Håper han ikke finner på noe tull...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå