Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #1 Skrevet 22. desember 2011 Da dere fikk deres første barn? Tenker ikke på sånn gullkjeder og personlige hjemmestrikka ting.Men har ei god vennninde som venter sitt første barn i februar og vil gjerne gi henne noe som baby kan bruke lenge. Altså ikke klær.Noe praktisk eller teppe eller noe. Hva har dere fått som dere er så glad for og som dere har brukt mye?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #2 Skrevet 22. desember 2011 Da vi handlet inn til vårt første barn glemte vi helt at barnet etterhvert burde hatt noen leker det kunne se på - fokuserte bare på utstyr, klær, flasker osv. Vet ikke om venninnen din har mye babyleker? Vi ble i hvert fall kjempeglad for fargerike leker som vi fikk. Så fikk vi fine mummikopper og tallerkner osv. Kjempesøte!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #3 Skrevet 22. desember 2011 Da vi handlet inn til vårt første barn glemte vi helt at barnet etterhvert burde hatt noen leker det kunne se på - fokuserte bare på utstyr, klær, flasker osv. Vet ikke om venninnen din har mye babyleker? Vi ble i hvert fall kjempeglad for fargerike leker som vi fikk. Så fikk vi fine mummikopper og tallerkner osv. Kjempesøte!
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 22. desember 2011 #4 Skrevet 22. desember 2011 Den beste gaven jeg fikk til tulla mi vil jeg si var et søtt lite sølvsmykke. Jeg har også fått et teppe med knapper som kan kneppes til poncho og diverse andre former, og det har også vært veldig kjekt å ha.. Jeg kopierte ideen om smykket, og har gitt det selv i barselgave, både til gutter og jenter. Kanskje spesielt kjekt til gutter, da de ikke får så mye smykker i dåpsgave! Jeg har også gitt en sparebøsse, og både smykket og sparebøssen ble veldig godt mottatt av babyens foreldre. "Så kjekt med noe annerledes, og som babyen kan ha leeenge"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå