Prøver2015 Skrevet 22. desember 2011 #1 Skrevet 22. desember 2011 ..og fremdeles ingen tegn til mensen, ikke testet på et par dager men har ikke troa på at testresultatet hadde blitt noe anderledes enn de tre tidligere testene (siste på mandag).. Blir gal..! Prøver å ikke tenke så mye på det, men det er jo i tankene mine et par ganger iløpet av en dag.. Typisk om den dukker opp på juleaften elns.. Flere som fremdeles venter ikm på overtid og har testet negativt?
*Kleopatra Skrevet 22. desember 2011 #2 Skrevet 22. desember 2011 Ville tatt en test i morgen eller julaften jeg, Studenten:) I mitt første svangerskap fikk jeg ikke positivt før en uke etter ikm. Lykke til kjære deg:)
Prøver2015 Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2011 Har ikke noen tester og skal feire jul i "ingenmannsland" så alle kjenner alle, så tørr ikke kjøpe test der:-p men blir test i romjulen om mensen ikke dukker opp.. og da er vell resultatet så godt som 100% sikkert, enten er mensen ellers er jeg gravid <3 Håper tankene slipper når jeg kommer hjem og i julemodus:-) men er der noe julemat man ikke må spise/spise mindre av/ med måte? Og tusen takk Kleopatra! Fått testet selv enda??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå