Gå til innhold

Hvor langt på vei + vektøkning!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg er 17+0 og har gått opp totalt 300 gram :-) Har veid meg hver uke. Gikk først ned litt og litt, men nå tror jeg det går opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14+3. Har gått opp 3 kg.

Men de kom på de to - tre første ukene å så har det stått stille.

Sluttet og røyke da jeg fant ut av jeg var gravid.. så jeg regner med at det er grunnen til vektøkningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16+6 og er fortsatt på minus 8 kg. Der har jeg vært de siste 8 ukene, men det kommer vel snart bedre tider får jeg håpe :) Lille henger heldigvis med på leken fortsatt for det spreller godt i magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17+1 med tvillinger. Gått ned 4 kg, men har de siste to ukene gått opp 3 kg. Begynner å få lyst på mat igjen og spyr ikke så mye som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er straks i uke 16 og ligger på -3....

Kastet opp mye, men har gått ned 5 og opp 2, så ser at det går riktig vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det litt forvirrende dette med vekten.

Jeg tok nemlig av 12 kg rett før jeg ble gravid.

Jeg regnet med at jeg skulle legge på meg alt igjen når jeg begynte å spise normalt... Ihvertfall siden jeg måtte småspise heletiden for å unngå kvalme.

 

Men jeg har bare gått opp 3 kg, og er godt fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke turt stå på vekta...hehehe...Føler jeg har fått ALT på puppene, og der trengte vel ikke akkurat JEG noe fra før...Men, men, skal på kontroll 7. feb, så da får vi se da...Syns dette med vektøkning er veldig vanskelig egentlig, til tross for at jeg er gravid. Jeg gikk ned 20 kg før første svangerskap for 3 år siden og hadde liksom igjen 7 kg å gå ned før jeg ble gravid igjen nå. Nå føler jeg meg bare som en flodhest....Men, har begynt å få tilbake energien, så jeg prøver være i aktivitet som best jeg kan. Var veldig aktiv forrrige svangerskap, men gikk alikevel opp 17 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...