Gå til innhold

Brennpunkt i kveld..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns faren virket sympatisk og hadde en slags "riktig" reaksjon, mens stefaren....han framsto for meg som et særdeles spesielt og usympatisk menneske. Rett og slett litt ekkel. Tror ikke han har vært en berikelse i Breiviks emosjonelle verden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. denne må jeg få sett på nett-tv!

Skrevet

Jeg er helt uenig. Stefaren var i Breivik sitt liv i flere år, og ble en naturlig del av hans hverdag. Breivik ble en naturlig del av stefarens hverdag. De minnene man har av mennesker, fra en annen tid, forandres ikke selv om noe tragisk skjer. Selv om mitt barn skulle ende opp med å gjøre noe forferdelig, vil det ikke slette de gode minnene jeg kan finne fra mitt barns oppvekst, barndommen. Den oppfattelsen jeg har av mine barn nå, som sympatiske og velfungerende mennesker, vil jo ikke endre seg selv om de om 25 år kan være helt annerledes mennesker. Hvis jeg kun kjente dem i den perioden hvor de var slik, er det jo akkurat slik jeg vil huske dem. Som mine barn, som avhengige av andre.

Stefaren kjente Breivik slik, og jeg ser ingenting negativt i at han fremstilte det slik.

Så heller ingenting galt med faren til Breivik, selv om jeg ikke ser positivt på hans prioriteringer av familielivet, så fremstod han også i et godt lys.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...