Bambi på slankern Skrevet 21. desember 2011 #1 Skrevet 21. desember 2011 Noen som har prøvd ut desse? Ser det er mye reklame for dem rundom, men er det noen som har testet holdbarheten på dem???
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 22. desember 2011 #2 Skrevet 22. desember 2011 Dårlig erfaring. Synes ikke de merker godt av i det hele tatt. Her gikk de rett i søpla. Sverger til vanlige klistre- eller påstrykningslapper.
Bambi på slankern Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2011 Har merkelapper fra merkalt.no, og ble veldig skeptisk da det vistnok er samme leverandør. Strykelappene henger jo ikke fast i det hele tatt...
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #4 Skrevet 22. desember 2011 Har prøvd den, men synes den merker altfor dårlig. Så jeg holder meg til stykelapper, klistrelapper og tekstil penn. Veldig kjekt å ha penn i hus om noe skal merkes i full fart.
Serepta Skrevet 22. desember 2011 #5 Skrevet 22. desember 2011 Har lurt å det, men man er jo avhengig av å ha et lyst felt å trykke navnet på - og det er det jo slett ikke alle klær (ihvertfall til gutt) som har. Den vaskelappen er jo ofte full i skrift, eller ikke så veldig stor... Her sverger vi til navnelapper fra askeladden, og har hatt det siden 8 åringen begynte i bhg. De henger ihvertfall godt fast.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #6 Skrevet 22. desember 2011 Vi har sånt navnestempel. Det funker veldig bra noen ganger, andre ganger ikke. Vi ønsker ikke å stemple direkte på klærne, så da er vi avhengige av at det er store nok merkelapper som ikke er fulle av skrift på klærne. Har de passende merkelapper (som det er enkelt å legge på bordet for stempling) er stempelet helt genialt, men for ca. halvparten av klærne går ikke dette. Jeg er fornøyd med å ha kjøpt stempelet fordi det er superenkelt å bruke for de klærne det går på, men det er altså bare ca. halvparten av klærne jeg kan bruke det på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå