Anonym bruker Skrevet 21. desember 2011 #1 Skrevet 21. desember 2011 Hvis du trykker på svarknappen øverst og får frem Stor editor, kan nede på siden under Emnesammendrag se nicket til de "anonyme"
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2011 #3 Skrevet 21. desember 2011 Jada, svarer på mitt eget innlegg for å teste manglende anonymitet. Se nedenfor under emnesammendrag, der står min "anonyme" identitet.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2011 #4 Skrevet 21. desember 2011 Jepp, det står nicket til alle når jeg trykker svar og blar nedover!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2011 #5 Skrevet 21. desember 2011 Dette stemmer, sjekket det selv med et innlegg som var skrevet før de gjorde om. Og da fikk jeg opp alle nickene på de som hadde svart anonymt. Dette er noe de burde få fikset med EN GANG. For hvis de ikke gjør det blir det heksejakt på enkelte brukere.
Kari_Kanari Skrevet 21. desember 2011 #6 Skrevet 21. desember 2011 Auau! Dette er en alvorlig feil, har nettopp ringt og vekket teknikeren vår som skulle fikse det med det samme.
Kari_Kanari Skrevet 21. desember 2011 #7 Skrevet 21. desember 2011 Vi har fått rettet på denne feilen nå - tusen takk til dere som gjorde oss oppmerksomme på den. Det er veldig viktig for oss at dere føler dere trygge på at dere er anonyme hos oss, så vi kaster oss rundt når vi ser sånne ting.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2011 #8 Skrevet 21. desember 2011 Bra dere fikk fikset det fort, så får vi håpe ingen ''slemme'' rakk å finne ut nickene til noen av de som har skrevet innlegg som er av den såre sorten. Jeg rakk å finne nickene til et par stykker, men skal ikke avsløre noe
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2011 #9 Skrevet 21. desember 2011 Nå går det ikke ann å lage et nytt innlegg..!! åååååååh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå