Gå til innhold

Kan ikke mannfolk tenke selv?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg hisser meg opp over en bagatell nå, men mannen klarte å "ødelegge" alle julekortene våre i dag. Jeg har lagd dem på dataen, var bare å skrive dem ut. Av en eller annen grunn ble kortet forandret mellom min og mannens pc (hans er tilkoblet skriveren) så det er kommet inn streker her og der på kortet der det skal være hvitt. Jeg vet det er en bagatell, men i mine øyne (ser tydelig at det ikke skal være sånn) ødelerrer dette kortet. Han ser selv at det er feil, men allikevel skriver han ut ALLE kortene med denne feilen og blir irritert når jeg påpeker dette for "må han skrive ut alle på nytt da?". Jeg var i naborommet så det hadde bare vært å spørre meg om det faktisk skulle være slik....

Dette er så TYPISK han. Av og til hvirker det som om hjernen hans kobler helt ut. Et annet eksempel er at det henger brukte (men rene) klær på stellebordet til minien, allikevel får hun en helt ny (gjerne en av de mer pene) body på seg om natta. å få vite at noe han trenger ligger i stellebagen er ikke nok, han må vite hvor i stellebagen, selv om det bare er 2 store og 2 små rom i den. Leter han etter noe og jeg sier at jo, det ligger til venstre der, og det ligger rett foran han, så ser han det ikke fordi han ser til venstre der jeg har sagt det skal ligge.

Det var dagens hjertesukk (og ja, jeg er fullt klar over at dette kun er bagateller og jeg har ikke tenkt å gå fra han på grunn av det, men jeg er IRRITERT)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det rart det er krig i verden...

Skrevet

Hørtes irriterende ut. Min kan heldigvis tenke selv. Så mannfolk kan faktisk det selv om ikke din kan

Skrevet

jeg lurer på hvordan de klarer å bytte frekvens jeg. Når ungene maser enser han det ikke, de er tydeligvis på forskjellige frekvenser, men min tar inn alt. Så rundt middagsbordet f.eks, så trenger datteren min hjelp, hun sitter ved siden av han og ber om hjelp, men han enser det ikke før jeg har sagt noe. Og ungene forteller om sin dag, gjerne i munnen på hverandre, men tror du ikke han begynner også da!

Så der sitter jeg og prøver å svare alle tre på en gang før jeg eksploderer.

Og slik går nu dagan....

Skrevet

Min er litt sånn også. Går dagen lang rundt og spør: hvor er lua, hvor er vottene, hvor er dressen, hvor er skoene, hvor er ditt og hvor er datt. Han spør FøR han leter, og det er ofte han selv som har kledd av. det er han som leverer hver dag, og da klarer han jo utmerket å finne saker og ting.. med en gang jeg står opp sammen med de om morgenen er det :"hvor hvor hvor" helt til de er ute av døra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...