Anonym bruker Skrevet 21. desember 2011 #1 Skrevet 21. desember 2011 Får det bare ikke TIL! Ett år, to år, tre år, javel, men så plutselig dukker det opp en eller annen som jeg får så sjukt lyst på Og etterpå får jeg dårlig samvittighet og typisk slår opp med han jeg er sammen med fordi den dårlige samvittigheten min eter meg opp. Ikke blir jeg sammen med han jeg hadde lyst på heller, for jeg klarer ikke å hoppe fra en seriøs ting til en ny seriøs ting uten å ha en grundig tenkepause. En gang gjorde jeg det slutt FøR jeg hoppet på Nye Lysten, og det var egentlig pretty much samme shaiten. Jeg er forholdsmessig utfordret og vet ikke hva jeg skal gjøre! Kanskje jeg heller bare skal slutte å ha dårlig samvittighet?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2011 #2 Skrevet 21. desember 2011 Da tenker jeg med en gang at det virkelig ikke kan være mye følelser med i bildet i det forholdet du allerede er i.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2011 #3 Skrevet 21. desember 2011 Tipper det plager partnerne dine mer enn det plager deg. Skjønner at man kan bli fristet altså, men å faktisk ta skrittet fullt ut, skjønner jeg ikke helt..
Gjest sug lut Skrevet 21. desember 2011 #4 Skrevet 21. desember 2011 Du må jobbe med å ikke ha dårlig samvittighet, det gjør jo hele "utroskapen" bortkasta om du skal slå opp med partner bare av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2011 #5 Skrevet 21. desember 2011 Hjelpe meg! Tror du må jobbe litt med deg selv ! :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå