Anonym bruker Skrevet 21. desember 2011 #1 Skrevet 21. desember 2011 Syns det virker veldig dødt her inne. Likte dere ikke det nye forumet? Er dere en ny plass?
*juble juble* Skrevet 21. desember 2011 #2 Skrevet 21. desember 2011 Spørs hvor lenge jeg orker å være her nå som det er forandret. Likte det særdeles dårlig.
Gjest Ann-Mari Skrevet 21. desember 2011 #3 Skrevet 21. desember 2011 Syns det virker veldig dødt her inne. Likte dere ikke det nye forumet? Er dere en ny plass? Heisann Det kan nok virke som om det ikke er så mye aktivitet her inne akkurat nå, siden vi ikke har fått på plass lister som viser f.eks. de 150 siste innleggene. Men når dette kommer på plass, vil nok aktiviteten bli mye tydligere utad
Multebæra Skrevet 21. desember 2011 #4 Skrevet 21. desember 2011 Heisann Det kan nok virke som om det ikke er så mye aktivitet her inne akkurat nå, siden vi ikke har fått på plass lister som viser f.eks. de 150 siste innleggene. Men når dette kommer på plass, vil nok aktiviteten bli mye tydligere utad Ja det kan hende, håper det i allefall blir slik. Nå er det fryktelig kjedelig her inne, men kan jo se det positive i det, kan jo hende jeg klarer å løsrive meg fra bim/dib endelig. Tør ikke innrømme det høyt, men er litt avhengig av anonymforumet. Haha
Kosedottene Skrevet 21. desember 2011 #5 Skrevet 21. desember 2011 Alle linkene inn til Barn i magen-forumet funker ikke for meg. Jeg får bare opp denne feilmeldingen: En feil oppsto Beklager, det oppstod en feil. Hvis du er usikker på hvordan du bruker en funksjon, eller ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen, se hjelpefilene for mer informasjon. Jeg kom omsider inn via en direktelink til en spesifikk tråd fra Din baby-forumet..
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2011 #6 Skrevet 21. desember 2011 All forandring er ikke nødvendigvis negativt, men likte ikke helt oppsettet her... Mer tungvint en før. Skal gi det litt tilvenningstid, men vi får se hvor lenge jeg blir iallefall...
Gjest Ann-Mari Skrevet 21. desember 2011 #7 Skrevet 21. desember 2011 Hei Kosedottene, Ser ut til at enkelte får en "redirect" feil på barnimagen.com. Men om du får dette igjen og feil siden kommer opp så se etter denne teksten (inne i en rød boks): [#404] Beklager, vi kunne ikke ikke finne siden. Forsøk her for å gå til forum-forsiden. På den linken vil du da komme til forumet, og så skal jeg gi beskjed videre til utviklerene våre. Beklager dette.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2011 #8 Skrevet 21. desember 2011 synes det ble veldig uoversiktelig.....synes det kunne vært slik det var før inni forumet vertfall.-
Gjest Heartbroken Skrevet 21. desember 2011 #9 Skrevet 21. desember 2011 Det virker alltid litt forvirrende med helt nye sider, men jeg synes forandringen er til det bedre, så lenge de tingene som er etterlyst kommer på plass. Men det var rart at det plutselig ble så stille her inne - kanskje det er mange som har problemer med å logge seg på?
Gjest Ann-Mari Skrevet 21. desember 2011 #10 Skrevet 21. desember 2011 Vi skal ha løst alle innloggingsproblemene nå, så om dere oppdager noe så gi oss gjerne beskjed om det.
Nille 76 Skrevet 21. desember 2011 #11 Skrevet 21. desember 2011 Nei, dette likte jeg dårlig. Veldig uoversiktelig og vanskelig å finne fram. Trådene er også rotete nå da innleggene ikke havner etterhverandre etter hvilket innlegg folk har svart på. Umulig å se hvem i tråden noen svarer. Kommer nok til å miste litt interessen nå tror jeg, evt finne meg et nytt forum... Forandringer kan være greit det, men når man må lære alt på nytt og ikke ting fungerer da blir hvertfall jeg lei. Hva var galt med det slik det var?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2011 #12 Skrevet 21. desember 2011 Liker det gammle bedre. Hadde full kontroll over kva slags innlegg jeg hadde sett på og det vart merka at det har jeg lest på. Veldig lite på sjølve siden med innlegg, den er halvvert. Sier barre (((((((((((( DåRLIG AV DOKKE BARNIMAGEN. Blir det ingen bedring forsvinner jeg fra BARNIMAGEN.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 22. desember 2011 #13 Skrevet 22. desember 2011 Tipper det er en kombinasjon av mye å styre med for å få til jul i de tusen hjem, og det at folk da ikke har tid til å sette seg ned for å finne frem her inne. Nå har jeg fått rota litt rundt. Og ser at noen forbedringer er det, men MYE gjenstår før det blir et forum å trives i. Jeg er feks en del på canis.no, og der er det oversiktlig, lett å finne frem og enkelt å forstå. Hadde håpet på noe slikt her og, men enn så lenge virker det litt halvgjort.
Con Skrevet 22. desember 2011 #14 Skrevet 22. desember 2011 Nille76: Normalt sett er det en siter-knapp her slik at det ville kommet tydelig frem at jeg svarer deg, selv om innlegget mitt legger seg nederst. Akkurat nå ser jeg at den knappen er borte, men den dukker nok opp igjen snart. Det er mer ryddig at alle nye innlegg legges nederst, det er vanskeligere å oppdage nye innlegg som ligger midt inni en lang rekke innlegg.
Gjest Ann-Mari Skrevet 22. desember 2011 #15 Skrevet 22. desember 2011 Hei Nille76 og Con, Ute på forumforsidene skal man merke at man har lest et innlegg og ikke vet at tittelen på innlegget går fra å være fet/bold når det ikke er lest til å bli vanlig skrift når det er lest. Samtidig så endrer bakgrunnsfargen seg også til en lysere farge når innlegget er lest. Det gjenstår en del før forumet er 100%, og vi kommer til å jobbe oss igjennom julen og nyttåret og komme med nye oppdateringer fortløpende. At innleggssiden er halvert er noe flere har kommentert og dette tar vi med oss videre, og om vi ser at det fungerer bedre med lengre innleggssider kommer dette til å bli endret. Men vi setter pris på alle de tilbakemeldingene vi får i fra dere som kan bidra til å gjøre dette forumet bedre. Når det gjelder "Svar" knappen så måtte vi fjerne denne midlertidig, men når denne kommer på plass igjen blir det også mye lettere å følge med på innlegg man selv har startet. Vi vet ikke når denne kommer tilbake, men teknikerene våres jobber med dette nå.
Niau82, ♥mars12♥ Skrevet 22. desember 2011 #16 Skrevet 22. desember 2011 det virker som om dette er å sette forumet tilbake, det gamle var mer moderne.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #17 Skrevet 22. desember 2011 Vil bare si at jeg er ekstremt skuffet over at frontendutviklerne har fokusert på utseende på bekostning av funskjonalitet. Og fargetemaene funker svært dårlig. Minimalistisk og funksjonelt er det beste for forum. Mulighet til å gjøre alt man vil når man vil det. Redigere, slette, ha smileys osv. Her er alt forandret men det har ikke blitt mye bedre, og mange ting har blitt verre. Layouten til Kvinneguiden (http://forum.kvinneguiden.no/) fungerer mye bedre. Her er alt mer oversiktelig osv. Det er brukt svart skrift, som er mye bedre å lese. Fint om dere kan forbedre funksjonaliteten i grensesnittet deres, og heller kutte litt ned på fargene på teksten.
Tabitha Skrevet 22. desember 2011 #18 Skrevet 22. desember 2011 Det som har mest å si, er nok at Anonymforumet nå er delt i to slik at det finnes to "Anonymforumer". Derfor kan man ikke forvente å få tilbake nøyaktig det samme trøkket som var tidligere, men det er vel en del av hensikten siden det var mye klaging på skittkasting og surhet. Synd at man ikke lengre kan åpne en tråd og få mange svar på den på få minutter, eller på et kvarter.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #19 Skrevet 22. desember 2011 Jeg er bare innom en tur for å se om det var blitt bedre etter omorganiseringen, da jeg ikke fikk logget inn i hele går. Må si at dette ble mer rotete enn tidligere. Designet virker "billig", og sidene er uoversiktelige. jeg trodde også en av forbedringene som skulle komme var å lage færre kategorier, men her er jo fortsatt ørten forskjellige sider. Tror ikke jeg kommer til å være her like mye som før, men det er egentlig bra om jeg endelig klarer å kvitte meg med "anonymforumavhengigheten" min
Kari_Kanari Skrevet 23. desember 2011 #20 Skrevet 23. desember 2011 Hei dere! Årsaken til at vi har delt anonymforumet (og noen andre) i to, er ikke for at det var mye klaging pÅ skittkasting - det hadde sin Årsak i at den nye forumteknologien vi har bygget sidene pÅ ikke støttet Å "dele" et forum mellom to nettsteder. Jeg tror nok ogsÅ dere vil oppleve at trafikken tar seg godt opp igjen nÅr juletiden er over (da har vi alltid lavere besøkstall) og nÅr alle har fÅtt vent seg til at det ser annerledes ut her inne :-)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2011 #21 Skrevet 23. desember 2011 synest heller ikke så mye om det nye forumet..
bitthen Skrevet 23. desember 2011 #22 Skrevet 23. desember 2011 Jeg gidder nesten ikke være her inne lenger....
Versailles Skrevet 24. desember 2011 #23 Skrevet 24. desember 2011 Nei, jeg er her lite nå. Er helt uinteressert i hvilke sider jeg har vært på, og hvilke sider andre har vært på, og min side er også noe jeg aldri bruker. Så dette nye anonymforum er ikke noe for meg lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå