Anonym bruker Skrevet 21. desember 2011 #1 Skrevet 21. desember 2011 Men hvordan gjøre det på en skånsom måte? Vært sammen presis en mnd bare, men dette funke rikke for meg. Høres ut som en klisje, men det er ikke han det er noe galt med. Det er meg!! Er fortsatt preget negativt av mitt tidligere forhold, og tror ikke jeg klarer være glad i noen andre før jeg er glad i meg selv.. Han er en kjempeflott kar, snill og alt.. Men alle følelsene er ikke der
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2011 #2 Skrevet 21. desember 2011 Jeg syns at du bare skal være helt ærlig med han. Si akkurat det du skrev her nå. Han knekker nok ikke heeelt sammen siden dere ikke har vært sammen så lenge.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2011 #3 Skrevet 21. desember 2011 forklar han akkurat det du skev nå?
Eeniemeenie Skrevet 21. desember 2011 #4 Skrevet 21. desember 2011 Takk du ) Nei håper ikke det.. Men vi datet i ca 5 mnd før vi ble sammen da. Men håper uansett det går bra Utruolig kjipt nå like før jul..
Mrs. Bouquet Skrevet 21. desember 2011 #5 Skrevet 21. desember 2011 Syns du skal gi forholdet en sjanse, men si hva du føler, så er han litt forberedt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå