*Lissi* Skrevet 21. desember 2011 #1 Skrevet 21. desember 2011 Hvor lang tid fra det smitter til man blir dårlig? Fikk vite tilfeldig i kveld at det går omgangssyken for fult i bhg. Blir rimelig irritert når de ikke opplyser om dette. Sønnen min er hjemme med vannkopper, og vil helst unngå omganssyken i tillegg. Vurderer å holde datteren min hjemme torsdag/fredag for å unngå å få smitten i hus....
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2011 #2 Skrevet 21. desember 2011 De aller fleste magevirus har en inkubasjonstid på 12-24 timer, men det finnes selvfølgelig unntak fra denne regelen også.
Plutselig_gravid Skrevet 22. desember 2011 #3 Skrevet 22. desember 2011 Huttemegtu. Vanligvis så er inkubasjonstiden kort. Ofte bare noen timer. Kommer litt an på hvilket virus det er. Er veldig mange forskjellige. Jeg spurte bhg i går om det gikk noe omgangssyke der nå. Det gjorde det ikke. Hadde planer å holde henne hjemme hvis den gikk. Vi hadde den i julen i fjor. Tar nok lang tid før pinnekjøtt smaker det samme...
*Lissi* Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2011 Hun tok tidlig juleferie i dag. Orker ikke omgangsyken nå. Siden broren har vannkopper, så er det stor sjanse det dukker opp prikker iløpet av kort tid. Synes det får holde:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå