Anonym bruker Skrevet 21. desember 2011 #1 Skrevet 21. desember 2011 Æsj, for en rotete side dette har blitt.. liker ikke!!
magica fra tryll Skrevet 21. desember 2011 #2 Skrevet 21. desember 2011 og hvor er " Over 35 og prøver å bli gravid"?
Gjest Ann-Mari Skrevet 21. desember 2011 #3 Skrevet 21. desember 2011 Heisann Barnevorndebatten vil du i dag finne på Din baby forumet under "Baby og småbarn" her: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php?/forum/4869-barnevogndebatten/ "Rotet" holder vi på med å fikse nå, så dette skal bli bedre
nr 1 Nes H Skrevet 21. desember 2011 #4 Skrevet 21. desember 2011 helt enig, skjønne ikke en dritt lenger jeg, og finn ikke att noe, og debattene jeg finner er laget i 2007 og slik.... blir nok ikke brukt mye tid her lenger dessverre....
Mille & lillegutt Skrevet 21. desember 2011 #5 Skrevet 21. desember 2011 helt enig, skjønne ikke en dritt lenger jeg, og finn ikke att noe, og debattene jeg finner er laget i 2007 og slik.... blir nok ikke brukt mye tid her lenger dessverre.... Nei.. blir nok ikke til å bruke tid på BIM når jeg ikke har noe annet å ta meg til..hihi. Synes det var MYE bedre før... mulig man må komme litt inn i det, men synes det blir litt rotete når noe skal stå her og noe der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå