Gå til innhold

Herregud som dere klager!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med å gi denne siden en sjanse?? Hva er greia med å bare kaste seg over de som laget den og klage, klage og klage uten å i hele tatt ta det litt som det kommer å se hva det blir utav det til slutt. Selvsagt vil ting føles fremmed og rart når man vært vant til et visst oppsett i lang tid. Men ingen av dere eier dette forum, og burde heller være takknemmelig synes jeg at vi i hele tatt har noe vi skulle ha sagt, og at de som lager den er villige til å lytte. Ellers står dere jo fritt å når som helst melde dere ut ,og heller overlate boltreplassen til oss som faktisk håndterer litt utvikkling og forandring i hverdagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig enig med Anonym hovedinnlegger.

Sutring er virkelig ikke sjarmerende.

Skrevet
Hva med å gi denne siden en sjanse?? Hva er greia med å bare kaste seg over de som laget den og klage, klage og klage uten å i hele tatt ta det litt som det kommer å se hva det blir utav det til slutt. Selvsagt vil ting føles fremmed og rart når man vært vant til et visst oppsett i lang tid. Men ingen av dere eier dette forum, og burde heller være takknemmelig synes jeg at vi i hele tatt har noe vi skulle ha sagt, og at de som lager den er villige til å lytte. Ellers står dere jo fritt å når som helst melde dere ut ,og heller overlate boltreplassen til oss som faktisk håndterer litt utvikkling og forandring i hverdagen.

Ja synes man kan gi den en sjanse, har blitt mye bedre fra i dag tidlig til nå synes jeg, så de jobber jo med den :)

Skrevet

Er ikke en av de som har klaget, men er ikke kjempefornøyd med hvordan ting ser ut her nå. Men gir det en sjanse og det er fortsatt mye de jobber med å få i stand så det blir nok bedre :)

Skrevet

Har ikke vært noe annet enn klaging siden den nye siden kom or noen timer siden. Ta dere sammen.

All den klagingen støtter iallefall opp om teoriene i organisasjonledelse....alle er redde for, frykter og hater forandringer så lenge de selv ikke har blitt tatt med på råd.

Skrevet

De som eier denne siden er jo faktisk avhengig av at brukerne trives og bruker forumet, så egentlig er det de som bør være takknemlige for at folk gidder å uttale seg.

Men jeg er enig. Vi bør gi den en sjanse. Det verste er i grunnen den turkise fargen.

(så er det også irriterende med "bruk stor editor/anonym". Det holder med anonym. De fleste vet ikke en gang hva det vil si å bruke stor editor)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...