Anonym bruker Skrevet 21. desember 2011 #1 Skrevet 21. desember 2011 Har ei datter som heter Mina Nathalie. Synes dere det passer med Malin Isabell dersom det blir jente? Har også tenkt på Tuva eller Thea. Og Aryan hvis det blir gutt? Er ikke et must med dobbelnavn. Kjekt hvis dere kommer med meninger og andre forslag;)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2011 #2 Skrevet 21. desember 2011 Har ei datter som heter Mina Nathalie. Synes dere det passer med Malin Isabell dersom det blir jente? Har også tenkt på Tuva eller Thea. Og Aryan hvis det blir gutt? Er ikke et must med dobbelnavn. Kjekt hvis dere kommer med meninger og andre forslag;) Malin Isabell var veldig fint Aryan likte jeg ikke så godt, det høres veldig utelandsk ut og passer ikke til en norsk gutt?
Aini Skrevet 21. desember 2011 #3 Skrevet 21. desember 2011 Takk for svar;) er litt enig i det selv, men synes det er veldig fint navn. blir en helt norsk gutt ja i såfall. Synes guttenavn er vanskelig, men har jo god tid og finne ut av navn;) og kansje det er en jente inni magen så da er jo navn klart;) så får vel vente til vi vet hva som skjuler seg der inni så kan vi ta runden med og finne navn;)
Galskapens overhode Skrevet 29. desember 2011 #4 Skrevet 29. desember 2011 Malin Isabell var veldig fint. Likte også Aryan.. vurderte det selv med sistemann, men ble lagt ned veto av mannen. Aryan Matheo tenkte jeg da.. Han fikk navnet Isaac Leonardo. Han er også en helnorsk gutt. =)
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 29. desember 2011 #5 Skrevet 29. desember 2011 Det første som fallt meg inn var Isabell/ Isabella. Malin Isabell far et godt forslag:) Guttenavn er ikke lett.. Liker Lars Erik, Erik, Eirk.. Ellers teker jeg Adrian (ligner jo litt på det du selv foreslår), Isak, Martin, Aleksander og Oskar passer kan passe sammen med navnet til jenta di
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå